annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EMS E-tracker

Al vele transacties gedaan met Amerikaanse verkopers en toch heb ik terug een vraag 🙂
Mijn pakje is op 28 maart verzonden met express mail international. Via de site van USPS krijg ik de melding dat mijn pakje Amerika verlaten heeft op 29 maart.
Als ik via e-tracker kijk krijg ik dit:

29/03/2008 19:50 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI
29/03/2008 19:50 Checkpoint LCI
28/03/2008 17:22 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI

Door ervaring weet ik dat een pakje via express mail hier veel sneller is en beter kan worden opgevolgd.
De status is nog altijd niet veranderd. Kan dit een teken zijn dat mijn pakje vastzit in de douane? Of ben ik gewoon te vroeg aan het panikeren?

Greets
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

EMS E-tracker

Beste Mensen,

Ik zit met de zelfde probleem 😞

2009-01-17 15:35:00 Posting
  2009-01-17 17:08:00 BAXX Despatch from Sorting Center
  2009-01-17 22:04:01 SHENZHEN Arrival at Sorting Center
  2009-01-17 22:15:37 SHENZHEN Despatch from Sorting Center
  2009-01-18 09:41:00 GUANGZHOU Arrival at Sorting Center
  2009-01-18 10:21:00 GUANGZHOU Despatch from Sorting Center
  2009-01-21 17:25:00 KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Arrival at Sorting Center
  2009-01-21 17:25:00 KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Handed over to Customs
  2009-01-22 08:37:00 KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Handed over to Customs

tot nu toe de volgende acties genomen :

1. Paypal rek+ factuur leverancier gefaxd naar abx 02/2556618 en naar 02/2556620 daarna gemaild naar wpc@abxlogistiecs.be --> geen reacties!!

2. Abx gebeld na meerdere poggingen niks niks niks je kan die lui gewoon niet bereiken niet normaal!!! alle nr geprobeerd 02/25566612, 02, 03, 11, 13, 17 maar niks!!!!

3. Taxipost gebeld moest naar hun de factuur mailen ...gedaan geen reactie!

4. weer gebeld naar taxipost nee meneer die moet naar abx...LOL weer gefaxd en gemaikd naar abx ...niks!!

HAAAAAAAAAAAAAAAAAA heldp

pakket al 9 dagen bij de douane!!!!!!!
Bericht 21 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

probeer deze meneer eens, is meestal zeer vriendelijk en hulpvaardig...
jderayemaeker@abxlogistics.be
Bericht 22 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Krijg je van de douane dan niet een bericht dat er een pakket voor je ligt en waar precies dat zich bevind met de nodige contactgegevens???
Bericht 23 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Ik ben ook nog altijd aan het wachten op mijn pakket.
Het ligt al 5 dagen bij de douane, is dit normaal?
Bericht 24 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Mijn pakket ligt al vanaf 2 maart 2009 "ter controle" bij de Belgische douane. :^O

Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in BELGIUM. No further information is available for this item.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 25 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

welke verantwoordelijke minister mogen wij nu afschieten B-)
zowie
Bericht 26 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Doe maar allemaal voor de zekerheid en neem het Europees Parlement er maar bij. B-)

Bericht 27 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Zelfde verhaal hier, pakje ligt al meer dan een week bij EMS.
Na drie dagen zelf gebeld en volgens EMS waren ze aan het wachten op een factuur of bewijs van betaling en is het niet hun taak om de klant hiervan op de hoogte te brengen.
Ik heb alle bewijzen onmiddellijk doorgemaild maar drie dagen later nog steeds niets. Vandaag nog maar eens gebeld en krijg de droge melding van EMS (Nico) dat ik zelf maar naar de douane moet bellen. Hij zei er wel bij dat dat hopeloos was want ik zou er toch niet binnen geraken. Inderdaad, heb alle nummers gebeld maar op geen enkele werd opgenomen. Waarschijnlijk liggen ze hun roes uit te slapen. Is nu al de zesde maal dat ik problemen heb met EMS zendingen.

Groetjes,
Paul.
Bericht 28 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Mijn pakket ligt al vanaf 2 maart 2009 "ter controle" bij de Belgische douane.

Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in BELGIUM. No further information is available for this item.

Nog even een we hebben een feestje. :^O

Bericht 29 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Als ik dit hier allemaal lees zakt de moed me in de schoenen. Heb nu de energie niet meer om mijn kwestie op tafel te gooien. Maar hoedanook, 2 pakketjes van USA zijn nog steeds ergens zwevend... terwijl een ander pakketje hier op 7 dagen, weekend inbegrepen, aangekomen is. Begrijpe wie kan....
Ik heb de 2 respectievelijke ebayers gecontacteerd en wacht nog een dag of twee voor ik jullie om advies vraag.
Groeten en alvast dank op voorhand
Bericht 30 van 31
laatste antwoord