annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

Hallo,

Ik heb 2 IPhone's uit China besteld bij een webshop.
Nu heb ik gehoord dat de IPhone's wel in beslag zouden kunnen worden genomen is hier iets van waar?
En dat DHL bijna geen douane controle krijgt vooral als het met de vliegvracht komt klopt dit?
Nu heb ik een trackingnummer gekregen van de verkoper met 10 cijfers. Echter is dit pakketje vrijdag opgestuurd,(gister). Nu zie ik online helemaal niet waar mijn pakketje zich bevind? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar en hoe ik online moet kijken omdat dit mijn eerste aankoop in van uit het buitenland. De verkoper vertelde mij dat ik mijn pakketje kon volgen na een dagje of 2, omdat het dan pas de informatie kan worden weer gegeven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het is met de DHL van uit china gekomen en weet dus ook niet goed waar en welke website ik moet kijken voor mijn pakketje. WIe kan mij in godsnaam helpen!
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

Bankoverschrijving. na 3 dagen had hij het ebdrag al ontvangen zei hij. En die volgende dag vrijdag dus ging hij naar de post en het pakketje afgegeven en het trackingnummer gsms't met zijne gsm. Hij heeft ook een website.
Bericht 11 van 33
laatste antwoord

iemand,?
Bericht 12 van 33
laatste antwoord

Hallo??????
Bericht 13 van 33
laatste antwoord

Op de DHL tracking site:

Tracking Number

Tracking number 3010929740 not found. Please check your number and resubmit or try back later.

U heeft niet via eBay besteld maar bij een webshop in China? Niet met PayPal betaald?
Afwachten dan maar. Wellicht heeft uw pakketje oponthoud bij de douane. Die schieten namelijk in een kramp als het om elektronica vanuit China gaat.

Maar..... dat trackingnummer bestaat niet volgens DHL.

Is het een betrouwbare webshop?
Misschien bent u opgelicht?
Ik hoop het niet voor u.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 14 van 33
laatste antwoord

Hoi,

Ik heb even gebeld, en het zou volgens de verkoper bij de douane in Hongkong liggen. Hij zou vandaag of morgen meer weten. Bankoverschrijving zonde rpaypal heb ik gedaan.
Bericht 15 van 33
laatste antwoord

Ik vind het een raar verhaal maar goed, het kan.
Ik wens u succes.

Bericht 16 van 33
laatste antwoord

Wat jij vind daar zit ik niet echt mee -:)
Bericht 17 van 33
laatste antwoord

Bij de douane in Hong Kong ?
Ik hoop dat ik me vergis maar ik vrees dat je dan waarschijnlijk een mail zal krijgen om te zeggen dat je moet bijbetalen omdat er douanetaksen worden geheven...(wat larie is)...en daarna vragen ze een bijbetaling voor nog wat anders...en nog wat anders...enzovoort.
Hopelijk vergis ik me, maar het lijkt me een scam.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 18 van 33
laatste antwoord

In hong kong is mijn pakketje. Ik praat met de verkopen altijd online op zijn website. Helpdesk
Hij heeft mij verteld dat ik niets moet betalen, maar dat er gewoon vertraging op was.
Bericht 19 van 33
laatste antwoord

Wat jij vind daar zit ik niet echt mee

Oh, waarom zit je hier dan, op het eBay forum, paniekerig om advies te vragen voor een aankoop waar eBay niets mee te maken heeft en zeik je iemand die dan vriendelijk probeert advies te geven af?

Bericht 20 van 33
laatste antwoord