annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Helaas, moet ik vaststellen

Ik moet vaststellen dat wegens de vakantieperiode van Bpost we meermaals een negatieve feedback ontvangen van de kopers wegens verzending. Iets waar wij als verkopers helaas weinig kunnen aan veranderen.



Ik begin die feedback verzending een beetje te haten. Want dit ligt volkomen buiten onze wil.

Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Helaas, moet ik vaststellen

Wel afgelopen 3 weken zijn er (Helaas) zo'n 42 (ja 42....) pakjes van ons de mist ingegaan... ik begrijp het niet... echt... ik begrijp het niet...



ik heb helemaal geen vertrouwen meer in Bpost... moet ik dan ook het klein spul, kleiner dan 3 euro met taxipost gaan verzenden...zodat ik een tracking heb?



Ik heb de afgelopen 3 weken zo'n 200 euro terugbetaald via paypal, gewoon omdat er een pak kleine pakjes niet bezorgd zijn...



een ZEER teleurgestelde Bpost gebruiker 😞

Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

beste, heb ook met dat probleem gekampt, verstuur nu uit noodzaak alles met taxipost en alles komt toe, soms word er wel geprobeerd om te zeggen dat het pakket niet is toegekomen, effe account checken en de mensen terugmailen met de gegevens daarin vermeld, dan hoor je ze niet meer hoor, het enige nadeel is dat ik wel hierdoor mijn prijzen heb moeten optrekken anders ben je eraan voor de moeite

Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

Probeer eens je pakjes in een ander postkantoor te versturen,  heel raar dat er zoveel pakjes verdwijnen !



m.
Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

Taxipost-mini is een goede oplossing voor kleine voorwerpen, met tracking en minder duur dan gewone Taxipost.



m.
Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

Zou inderdaad een betere oplossing zijn ware het niet dat de Mini's gewoon in de brievenbus gedropt worden en niet persoonlijk afgegeven worden.


Veel veiligheid is er dus ook weer niet hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

Ik geef die mini's altijd af aan het lokket, en kijk of ze ingescand worden ! 😉



m.
Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

Het probleem stelt zich niet echt bij het binnenleveren maar eerder bij het afleveren mikmak.


Hier bij ons slaagt men er zelfs in gewone Taxipost-zendingen in de bus te droppen zonder ze persoonlijk af te geven als het ook maar enigszins in de bus geraakt.


Heb hiervoor zelfs een klacht ingediend toen voor 600 euro postzegels gewoon gebust werden terwijl volgens de klantendienst deze inderdaad enkel mogen afgeleverd worden aan de deur...


 


Traceerbare zendingen hebben volgens mij trouwens enkel zin als er ook zou moeten afgetekend worden maar dit is jammer genoeg nog steeds niet het geval.

-- Bewerkt door hetzijspoor om 8 Nov 2011 19:26 CET



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

@hetzijspoor,


 


idd, dat is ook mijn idee, elk pakje persoonlijk afleveren na ID-controle van de bestemmeling en mits tekenen voor ontvangst... zou heel wat miserie uitsluiten!


Er moet al genoeg (lees = te veel) voor het verzenden van een pakje betaald worden, die paar minuten extra zullen de zaak dus niet maken.

Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Helaas, moet ik vaststellen

@hetzijspoor,


 


idd, dat is ook mijn idee, elk pakje persoonlijk afleveren na ID-controle van de bestemmeling en mits tekenen voor ontvangst... zou heel wat miserie uitsluiten!


Er moet al genoeg (lees = te veel) voor het verzenden van een pakje betaald worden, die paar minuten extra zullen de zaak dus niet maken.

Bericht 19 van 19
laatste antwoord