annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het kon niet blijven duren...

6 jaar verkoop ik nu reeds via het internet en tot nu toe had ik in die zes jaar twee keer een probleem met een internationale verzending die uiteindelijk meer dan 10 weken na verzenddatum afgeleverd werden.
Het ging om twee zendingen naar Italië dat zowiezo bekend staat als "gevaarlijk" land op dit vlak.

Nu begint het precies te keren en kan ik me verheugen op 4 meldingen van niet-geleverde verkopen (nog geen klachten via ebay maar via mailcorrespondentie).

- 2 zendingen naar Frankrijk die verstuurd werden op 14/09
- 2 zendingen van 4/10: eentje naar Australië en eentje naar de Balearen

Telkens gaat het jammer genoeg om niet-traceerbare zendingen. Het totaalbedrag situeert zich wel rond de 150 euro.
Als ik de openstaande feedbacks echter bekijk, vrees ik een beetje dat het aantal "verdwenen" zendingen nog wel eens zou kunnen stijgen...

Ik dacht eigenlijk dat sedert de recente successen die de post boekte tegenover interne diefstallen, dit probleem wel een tijdje zou achterwege blijven doch begin me nu toch ook wel wat vragen te stellen...
Ik hoop ten stelligste dat ik verkeerd ben en mijn verzendingen toch nog "boven water" komen.
In het andere geval zal ik met spijt in het hart mijn kopers maar terug vergoeden...

Ik vraag me echter meer en meer af waarom De Post geen degelijk traceerbaar systeem heeft voor internationale zendingen zoals TNT-Nederland dit wel heeft en dit voor amper een fractie meer dan een gewone zending


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Het kon niet blijven duren...

canary-marlin
Community-lid
de laatste tijd gebeurd dit vaker.volgens mij ligt dit niet aan de post maar aan de koper.heb de laatste tijd veel kopers die niet betalen en als ik nadien een klacht bij ebay deponeer wordt het art. wel betaald en nadien aangegeven als niet ontvangen zogezegd.dus m.a.w artikkel weg en nog eens moeten terug betalen.dit loopt echt wel de spuigaten uit de laatste tijd.maar ja wat kan je doen aan dit heuvel ebay treft hier wel een grote schuld aan doordat je geen negatieve feedback meer kan geven voor een onbetaald object en de koper dus carte blanc heeft:-(

canary-marlin born to fish and forced to work
born to fish and forced to work
Bericht 2 van 2
laatste antwoord