annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Ik heb een pakketje dat nu ondertussen al een week bij de douane staat. Zou ik ze zelf moeten bellen om te vragen hoe het zit, of gewoon afwachten?
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

joaquin-antique
Community-lid
Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar van mij ligt er al vanaf 3 maart een pakket bij de douane, verstuurd vanuit Amerika. 🙂

Heb je het heel erg hard nodig?
Dan zou ik eens bellen. ;-)





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Vanavond zat er een brief in de bus om een betaalbewijs te sturen... nu zal het niet lang meer duren 🙂
Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Ik vrees dat het nu pas begint...


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Hoezo, meestal duurt het dan maar een dagje of twee meer voor ik het heb.
Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

franky.bruneel
Community-lid
Mijn pakje 'zit' al tien dagen bij de douane. Ik heb hen ondertussen een kopie van de ebaytransactie gemaild, een exemplaar per post verstuurd en zelfs een uittreksel uit hun eigen reglement bijgevoegd. Daarin staat dat er een vrijstelling is van invoerrechten en BTW als de waarde onder de 45 euro ligt en de transactie geen handelskarakter heeft (dus voor eigen gebruik en niet voor doorverkoop).

Telefonisch word ik niet veel wijzer. 'Ce n'est pas encore étiquetté' zegt de vriendelijke dame steeds maar weer. Maar ze kan me niet zeggen waarop men wacht...

Informatie komt er niet en de tracker blijft maar herhalen 'into foreign customs'.

Behoorlijk frustrerend...
Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Ik zit ook met dat probleem.Er ligt al 10 dagen een pakje vanuit Amerika bij de douane.Het is een simpel jasje,geen namaak,geen merk dat vaak word nagemaakt,alle documenten zitten erbij en de juiste waarde staat aangegeven.Ik had gevraagd aan de verkoopster of ze het met een andere verzend dienst dan USPS kon versturen omdat ik daar al eerder problemen mee gehad heb,maar ze kwam met allerlei argumenten dat ze dan zelf douanetaksen en andere extra kosten zou moeten betalen.Wat natuurlijk totaal onjuist is.Zoals ik hier lees heeft bellen ook niet veel zin.Ik kan alleen maar hopen dat het aankomt voordat het weer lente word.
Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

joaquin-antique
Community-lid
Ik kan alleen maar hopen dat het aankomt voordat het weer lente word.

Dat pakket van mij, ook verstuurd vanuit Amerika, staat nog steeds, vanaf 3 maart 2009 dus, bij de douane. Ik denk dat een of andere douane beambte het mee naar huis genomen heeft of misschien zelfs wel heeft doorverkocht. :-D





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

Heb ooit meegemaakt dat ze met een pakketje aan mijn deur zijn geweest. Maar ze konden de appartement nummer niet lezen. IPV apt. 101, twijfelden ze of het niet 701 of 707 was...raar want die appartementen bestaan niet. Maar kom, dus vinden ze niet beter dan het terug naar US te sturen. Gelukkig checkte ik regelmatig de tracking. Ik bel dus naar (toen nog) taxipost. Het pakje was al vertrokken uit het sorteercentrum van Antwerpen, maar was nog niet aangekomen in Brussel. Daar zouden ze het onderscheppen en terug sturen. Uiteindelijk is dat pakje 4 maanden onderweg geweest van Antwerpen naar Brussel. Volgens mij heeft iemand het te voet weggebracht. Dus soms vraag ik me echt af hoe ze daar werken, maar efficient is het niet altijd
Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Hoe lang staat een pakje bij de douane?

katelijnecollector
Community-lid
Retour goederen worden in een container gestoken , zolang hij niet vol is blijft de container dus de goederen staan . Een halve container terug sturen is te duur want niemand betaald om lucht te verzenden .
Bericht 10 van 12
laatste antwoord