Jas vanuit USA naar Nederland.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-03-2010 15:04
Ik wil een jas bestellen via Ebay. Ik wil deze laten verzenden naar Nederland. Moet ik nou aangifte doen en ook btw betalen? kan iemand mij vertellen hoe?
de jas is ongeveer $100.
alvast bedankt;-)
de jas is ongeveer $100.
alvast bedankt;-)
Bericht 1 van 3
2 ANTWOORDEN 2
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-03-2010 21:31
Waarschijnlijk zal je 19% BTW moeten betalen ( nederland ) en dan nog eens bijkomende 10 euro dacht ik fzo.
Koop je die nieuw of tweedehands ?
Koop je die nieuw of tweedehands ?
Bericht 2 van 3
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-03-2010 22:45
je moet daar initieel niks voor doen.
de verzender kleeft normaal een waarde-strookje bij verzending en door het feit dat het een pakket is met een hogere waarde gaat het automatisch naar de douane.
die sturen u een briefje met de vraag om de betaling te bewijzen en dan volgt de afrekening en aflevering.
in het slechtste geval dien je je aankoopkost * 1.5 te doen om in gedachten alle kosten te dekken. (zo doe ik dat, om nadien niet ontgoocheld te zijn 😉
de verzender kleeft normaal een waarde-strookje bij verzending en door het feit dat het een pakket is met een hogere waarde gaat het automatisch naar de douane.
die sturen u een briefje met de vraag om de betaling te bewijzen en dan volgt de afrekening en aflevering.
in het slechtste geval dien je je aankoopkost * 1.5 te doen om in gedachten alle kosten te dekken. (zo doe ik dat, om nadien niet ontgoocheld te zijn 😉
Bericht 3 van 3