annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kom zoiets tegen....

Vrijdag 16/3 vind ik in mijn brievenbus een bericht dat de postbode een pakje had aangeboden, ik was dus niet thuis... pakje is beschikbaar vanaf vandaag op het postkantoor. Vanmorgen gebeld naar Bpost voor een tweede aanbieding en wat blijkt... volgens hen werd het pakje wel degelijk uitgereikt diezelfde vrijdag om 15.44 uur, terwijl ik op dat moment in de wagen zat zo'n 25km verderop.


Ga ik zelf de tracking checken zie ik idd staan dat ik het pakje in ontvangts zou hebben genomen... bizarre zaak, ben wel benieuwd hoe dat zal aflopen!


Wordt allicht vervolgd.

-- Bewerkt door walesha om 19 Mar 2012 9:46 CET
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Kom zoiets tegen....

ik kwam dat ook al tegen, maar nog straffer !


 


zat een briefje in de bus dat pakje aangeboden werd, ga naar de post, pakje niet te vinden, ik was wel thuis, vraag aan de postbode wat er gebeurd is.  de postbode verteld mij dat hij dat briefje in m'n bus gestoken heeft want dat zat in zijn vakje maar hij zelf heeft nooit een pakje gezien. ik ga terug naar de post en laat ze zoeken naar mijn pakje, een halfuur gewacht, zelfs gebeld naar de postmeester, pakje niet te vinden op mijn persoonlijke naam.


 


ik wist vanwaar het pakje kwam, kwam van Flordia, wist zelfs hoe groot en hoe zwaar !


 


dus, weg pakje.


 


na 14 dagen krijg ik een email van de verkoper in Flordia dat het pakje bij hem terug gekeerd is met daarop een sticker van de post Oostende met het bericht NIET AFGEHAALD !!!!


 


Ik had foto's van dat pakje, bewijzen, alles wat ik moest hebben, heb een claim ingediend omdat ik nu de verzendkost twee maal moest betalen vanuit Florida naar Oostende!


 


De post heeft NOOIT iets laten weten, geen brief, geen verontschuldiging, NIETS, NADA !!!!


 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Kom zoiets tegen....

ja, zo werkt de Bpost. ik laat alles op mijn werk leveren, thuis is niet meer te doen omdat de meeste dingen niet aankomen (als het geen standaardformaat is

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Kom zoiets tegen....


ja, zo werkt de Bpost. ik laat alles op mijn werk leveren, thuis is niet meer te doen omdat de meeste dingen niet aankomen (als het geen standaardformaat is



Het zal wel weer één van die "toevalligheden" zijn zeker? Het gaat hier om een boek van ECI, mag normaal dus geen probleem zijn, wetend dat elke voorgaande zending van ECI steeds netjes toekwam, nooit probleem mee gehad... tot nu.

-- Bewerkt door walesha om 20 Mar 2012 8:30 CET
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Kom zoiets tegen....

Nadat we gisteren zowat het hele postkantoor onderstenboven hebben gehaald is mijn pakje eindelijk terecht... wat was er aan de hand... de postbode had zich vergist en het verkeerde trackingnummer gebruikt wat bij een ander pakket hoorde, wat wel werd afgeleverd die dag... wat een simpele vergissing allemaal niet teweeg kan brengen, hoed af voor de mensen van ons postkantoor die er alles aan deden om het verloren gewaande pakje terug te vinden!

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Kom zoiets tegen....

silvercats1
Community-lid

Gelukkig is alles inorde gekomen, amai zou ook schrikken zenne.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord