annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meerdere aankopen bij 1 verkoper = minder verzendkosten?

Hey ik wil dus graag zaad kopen, maar deze persoon heeft verschillende soorten die ik graag zou willen. Is er een mogelijk om al deze producten in 1 envelop te doen ipv 5 of 6 zo moet je een pak minder verzendkosten betalen. Namelijk 4 dollar per envelop met zaad, alhoewel de zaden goedkoop zijn. Dan komt dat al vlug op een flink bedrag.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Normaal staat rechts bovenaan "vraag aan de verkoper".
Hier kan de verkoper zelf vragen om gezamelijke verzending.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Logisch gezien zou dat geen probleem mogen zijn, is ook minder werk voor de verkoper.
Of het moest zijn dat de verkoper een extraatje verdient op de verzending. Zoals Quasi al schreef, best vragen aan de verkoper zelf.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Owkay bedankt voor jullie snelle antwoorden. Dan zal ik het maar persoonlijk vragen aan de verkoper. Spijtig dat er niet zo een functie is als winkelmandje bij bepaalde ebaywinkels dan heb je geen last meer met verzendkosten.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Dus gewoon even een update. Heb dus een berichtje gestuurd naar de verkoper. En hij ging akkoord als ik 10 veilingen won dat ik dan gezamelijk slechts 20 dollar = 15,7 euro verzendkosten betaal ipv van 10x3.14 euro = 31.40 euro. Dat is dus exact de helft van de verzendkosten er af en hier ben ik mee akkoord.

Als ik alle veilingen dan win en niemand bied hoger zou dat komen op 23,50 euro ipv 39,20 euro. In totaal is dat een korting van 40 % op het originele bedrag.

Mijn vraag is nu, in iedere veiling staat echter wel de verzendkosten aangerekend. Hoe moet de betaling dan geregeld worden?
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

zie je ander geopend draadje...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord