annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multiple Carriers

Hallo,

 

Er is vanuit Amerika een pakje verzonden naar me via Multiple Carriers.

Ik heb daar nog nooit van gehoord. de tracking nummer die ik ontvangen heb is ook groter dan de normale USPS nummer: UPAAA000000025119522

Kan er iemand me meer uitleg geven over deze dienst en waar zou ik mijn pakketje kunnen volgen?

 

Groetjes, Stefaan.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Multiple Carriers

Ik heb ook een item gekocht vanuit de USA en wordt verstuurdt via Multiple Carriers.Je krijgt een trackingnummer en als je die aanklikt verschijn de kader waar je pakket kunt volgen.Je krijgt ook een eindbestemmingscode ingeval je pakket niet geleverd wordt op het bestemmingadres.In het volg trace kader kun je zien wie je pakket levert.In mijn geval was het postNL Pakket BENELUX BV  Den Hoorn Reenesse 10 het is een nevenvestiging van postnl het schijnt in meerdere plaatsen te zijn zoals Den Hoorn ZH,Alkmaar,Amersfoort,Utrecht,Den Helder,Goes,Dordrecht en Waddinxveen.Ik geloof dat het zelfstandige ondernemers zijn.Die werken zonder een scan apparaat.Je moet geluk hebben als ze het leveren bij je thuis en als ze bij de buren afleveren laten ze ook nog geen kaart achter bij je,dat het bij de buren is geleverd.Maar goed je bent verzekert bij Paypal.Die storten je geld terrug.Deze zelfstandige ondernemers zijn telefonisch niet bereikbaar als je je pakket niet geleverd wordt.Je moet bellen naar postNL,want zij werken voor deze bedrijf.Of postnl je zal helpen is een vraag?In mijn geval niet ik moest contact opnemen met de verkoper waar het pakket gebleven is.Bij verkopers met multiple carriers moet je de verzendkosten van de verkoper betalen en de pakket verzendbedrijf

betalen blijkt later.Dus dit doe ik niet meer.Hopelijk heb je genoeg aan deze informatie.

Bericht 11 van 11
laatste antwoord