annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Staking B-post 22 december 2011

Zeker niet vergeten dat er morgen geen postbedeling zal zijn, en dat ze vermoedelijk op vrijdag de achterstand moeten wegwerken waardoor we eigenlijk kunnen zeggen dat er vanaf morgen geen pakjes met gekochte goederen zullen aankomen bij de kopers deze week.



Ook zullen de meeste kantoren niet open zijn, sorteercentra hier bij ons in Leuven is niet toegankelijk.



D.

Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

Staking B-post 22 december 2011

Donderdag staken + vrijdag minder personeel en achterstand + kerstweekend = veel pakjes die zullen verloren gaan...

Bericht 2 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

Verloren gaan ? Vertragingen ja, maar waarom zouden er meer pakjes verloren gaan ?


Straks nog een pakje naar de post brengen, ik hoop dat het geen kerst-geschenk is ...


Gelukkig is mijn kado-bestelling al toegekomen ! 🙂



m.
Bericht 3 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011


Verloren gaan ? Vertragingen ja, maar waarom zouden er meer pakjes verloren gaan ?



De reden kan ik je niet geven, beste Mikmak ( feestvierende sorteerders ..?..:^O..), maar dat het een jaarlijks terugkerend kerstfenomeen is heeft menig ebayverkoper proefondervindelijk moeten vaststellen ...




Bericht 4 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

Wat ik mij eigenlijk afvraag is of deze sorteerders wel cadeaukes gaan kopen...??? er liggen immers bergen "verloren" pakjes ondertussen in die sorteercentra...:^O

Bericht 5 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

Het is vandaag alvast superdruk bij de post, 12 minuten in de rij om een taxipost pakje af te geven ! 😐



m.
Bericht 6 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

Proficiat voor Postkantoor Oostende die niet meedoet en z'n gezond verstand gebruikt!


 


Ook proficiat aan onze postbode die niet meedoet en die zegt dat hij gerust 2 jaar wil langer werken.


 


Het is dan ook schandalig dat de syndicaten het land lam leggen waardoor de gewone werkmens en de zelfstandige z'n werk niet naar behoren kan doen of niet naar z'n werk kan.


 


Ambtenaren hebben zowieso al veel voordelen, ze kunnen al vroeger op pensioen, kunnen al eens ziek zijn zonder dat daar gevolgen van komen, hebben 13de maand (soms 14de), verlof voor dit en verlof voor dat .....


 


Enfin,  heb er zo m'n buik van vol.

Bericht 7 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

Vanmorgen met de postbode gesproken over de staking van morgen... hier bij ons doen ze niet mee op een enkeling te na.


Het postkantoor zal open zijn, de brievenbussen zullen worden geleegd en de post die er zal zijn, zal worden bezorgd.


Probleem is wel, dat er zo goed als niks te bezorgen zal zijn, als de sorteercentra plat liggen, komt er dus ook geen post naar hier, maar ze gaan proberen om alle lokale post toch te bussen. Onze postmannen zijn slimmer, zij zullen zich morgenvroeg aanmelden en op het normale uur terug vertrekken en de overuren die hen vrijdag te wachten staan zullen moeten gecompenseerd worden, wat Bpost mag weigeren aan personeel dat niet opdaagd bij een staking.


Bij de vraag wat ze dan die dag zullen doen kreeg ik als antwoord: "Ook geen erg, wij houden ons wel bezig, het is niet de eerste keer hé!"... jaja, wie zijn nu de slimste?

Bericht 8 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

het postkantoor hier en de taxipostchauffeur doen ook niet mee !



top !

Bericht 9 van 26
laatste antwoord

Staking B-post 22 december 2011

@delamontcreation,


 


Het land lamleggen is één ding, de openbare diensten boycotten is iets anders en dat laatste is nu net wat ze doen... met een "algemene staking" versta ik daaronder dat IEDEREEN meedoet, niet enkel Bpost, NMBS, de lijn, Tec enz, maar ook de privé!


We zijn met die financiele en economische crisis stilaan op een punt aqan het komen dat dat er wel van kan komen, net zoals in Griekenland bvb waar de mensen massaal op straat komen. Met al die besparingen, die sowieso enkel maar gelden voor de gewone man en de vervangingsinkomens zitten we op een tijdbom waar de lont langzaam maar zeker opbrand... ik hou mijn hart vast voor de escalatie!


Als de overheid niet eindelijk zal gaan "besparen" in de zin van het woord en niet stopt met de rekening door te schuiven naar de werkmens, zal er ons nog één en ander te wachten staan!

-- Bewerkt door walesha om 21 Dec 2011 15:14 CET
Bericht 10 van 26
laatste antwoord