Het doet me plezier jullie tevreden reactie te zien! We hebben dan ook een grote stap vooruit gezet wat betreft het verzendingsbewijs voor onze verkopers.
beste saffy
na een evaluatie en eergisteren nog veel verloren tijd ,heb ik de uitdrukkelijke vraag of ebay eens met het hoofdbureau van de post contact willen opnemen
ik heb al verscheidenen keren die brief laten zien in maasmechelen op de post,en dan is heet voor die bediende oke
maar veel wisselend personeel he
elke keer weer die hele uitleg
deze week dus,twee madammekes,de enen aan het loket weigerde categoriek,en ik had dien mail toevallig niet bij
ik merkte op dat het al zeker een half jaar van kracht was en dat ik niet iedere keer weet heb dat er weeral nen vervanger zit,en da ik niet van plan was dat elke keer te trekken tot twee uren uitleg
ze ging ,omdat ze zo wel zag da ik mijn pakje terugeiste als ik de stempel niet kreeg,net zou betalen,dat tweede madmmeke uit haar kotje halen
ook die had er nooit van gehoord,komaan zeg,ik heb er daar anders al zeker acht collegas wegwijs gemaakt
ik wil niet bezig blijven
ale,ze gingen dus in hun interne mails zoeken en konden niks vinden,na een uur of wat ,toen kwamen ze tot het besluit
wij hoeven die stempels niet te geven,alleen als de klant er uitdrukkelijk om vraagt
ik dus
awel,ik vroeg er toch om
en toen ging ze ze zetten,met de onnozele vraag
dat moet zeke op de voorkant,ikke breed glimlachend ja,om niet nog meer te zeggen en mijn ergernis te verdoezelen
het blijft dus duren
ik vroeg nog ,waarom geven jullie dat niet aan elkaar door?
gaf mijn blijk van begrip,dat als ze het niet via brussel doorkregen,maar in me eigen dacht ik,als je op die mail van juni uitkomt dat het op uitdrukkelijk verzoek moet,dan lees ook jij weeral je interne mails niet
dus affy,via brussel nog eens hameren op die samenwerking ,zou geen kwaad kunnen
we zijn met zijn allen hier al duizende werkuren verloren
dar ma iets tegenover staan
bedankje aan ebay als ze nu de evaluatie periode afsluiten en op hun recht staan
een nieuwe infosessie voor postbediendes vragen,en niet via interne mail,maaar via hun loonbriefje,dat lezen ze wel
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂