annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

Beste leden,

Wij kondigen graag aan dat u in uw postkantoor een stempel kan verkrijgen voor het versturen van pakjes via nationale Kilopost.

Deze stempel kan gebruikt worden als bewijs van verzending in het kader van het kopersbeschermingsprogramma van eBay en van PayPal.

Meer uitleg vind je op ons verzendcentrum, waar tevens een document van de Post te vinden is over de invoering
van deze stempel op nationale Kilopost.
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/shipping/recommanded.html>
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/...

Vriendelijke groeten,

Saffy

Bericht 1 van 65
laatste antwoord
64 ANTWOORDEN 64

Opgelet, de goedkopere "Standard" kilopost voor het buitenland wordt niet als "echte" kilopost beschouwd
met als gevolg dat er geen etiket met barcode gebruikt wordt, dus geen tracking & tracing (als het ooit werkt) en dus ook geen afscheurstrookje-met-stempel als bewijs.

Is misschien ook maar een lokale manier van (niet-) werken ...
Bericht 41 van 65
laatste antwoord

En???

Wat moet je dan met zo'n etiket met barcode en een niet werkende track & trace en met een afscheurstrookje-met-stempel als bewijs als dat bewijs toch niet geldig is voor b.v. PayPal? 🙂

Al dat gedoe van invullen, opplakken en afstempelen is alleen maar papier-, geld- en tijdverspilling. Het werkt toch niet.

Zo speelden mijn zus en ik vroeger ook al "Postkantoortje". :^O

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 42 van 65
laatste antwoord

zowel bij een aankoop die valt onder de standaard eBay bescherming als de PayPal is zo'n strookje geldig :

Als verkoper wordt u in deze fase gevraagd een verzendbewijs door te geven. Dit is een afgestempeld document dat het adres van de koper vermeldt, evenals de datum van verzending (een internet tracking nummer is ook voldoende)

volgens de uitleg op deze pagina toch :
http://pages.benl.ebay.be/help/tp/isgw-buyer-protection-steps.html

INTERNATIONAAL verzenden met Standard Kilopost is inderdaad een probleem waarmee ik ook geconfronteerd werd (zogezegd niet toegekomen) 😞

Toevallig ook dat het gaat om een verzending naar Frankrijk,
nu begrijp ik waarom sommige verkopers naar alle EU landen willen versturen en specifiek vermelden "niet naar Frankrijk".
Bericht 43 van 65
laatste antwoord

(een internet tracking nummer is ook voldoende)

Volgens mij alleen maar als dat internet trackingnummer werkt. :^O

Een uitzondering is een Nationaal Kilopost afgestempeld verzendbewijs.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 44 van 65
laatste antwoord

Het kan op gevolgd worden, maar voorlopig enkel als je naar depost zelf belt op 022/012345, met de vraag om een pakje te traceren!

Nu, Met TNT kun je voor 5,50 euro tot 10 kg verzenden!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Is wat het is ook is wat het is?
Bericht 45 van 65
laatste antwoord

Het doet me plezier jullie tevreden reactie te zien! We hebben dan ook een grote stap vooruit gezet wat betreft het verzendingsbewijs voor onze verkopers.
beste saffy
na een evaluatie en eergisteren nog veel verloren tijd ,heb ik de uitdrukkelijke vraag of ebay eens met het hoofdbureau van de post contact willen opnemen
ik heb al verscheidenen keren die brief laten zien in maasmechelen op de post,en dan is heet voor die bediende oke

maar veel wisselend personeel he

elke keer weer die hele uitleg

deze week dus,twee madammekes,de enen aan het loket weigerde categoriek,en ik had dien mail toevallig niet bij
ik merkte op dat het al zeker een half jaar van kracht was en dat ik niet iedere keer weet heb dat er weeral nen vervanger zit,en da ik niet van plan was dat elke keer te trekken tot twee uren uitleg
ze ging ,omdat ze zo wel zag da ik mijn pakje terugeiste als ik de stempel niet kreeg,net zou betalen,dat tweede madmmeke uit haar kotje halen
ook die had er nooit van gehoord,komaan zeg,ik heb er daar anders al zeker acht collegas wegwijs gemaakt
ik wil niet bezig blijven
ale,ze gingen dus in hun interne mails zoeken en konden niks vinden,na een uur of wat ,toen kwamen ze tot het besluit

wij hoeven die stempels niet te geven,alleen als de klant er uitdrukkelijk om vraagt
ik dus
awel,ik vroeg er toch om

en toen ging ze ze zetten,met de onnozele vraag
dat moet zeke op de voorkant,ikke breed glimlachend ja,om niet nog meer te zeggen en mijn ergernis te verdoezelen

het blijft dus duren
ik vroeg nog ,waarom geven jullie dat niet aan elkaar door?
gaf mijn blijk van begrip,dat als ze het niet via brussel doorkregen,maar in me eigen dacht ik,als je op die mail van juni uitkomt dat het op uitdrukkelijk verzoek moet,dan lees ook jij weeral je interne mails niet

dus affy,via brussel nog eens hameren op die samenwerking ,zou geen kwaad kunnen
we zijn met zijn allen hier al duizende werkuren verloren
dar ma iets tegenover staan

bedankje aan ebay als ze nu de evaluatie periode afsluiten en op hun recht staan

een nieuwe infosessie voor postbediendes vragen,en niet via interne mail,maaar via hun loonbriefje,dat lezen ze wel *
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 46 van 65
laatste antwoord

maandag nog uitdrukkelijk moeten vragen maar wel gekregen
必要性の運命

" lifetime member 69"

FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 47 van 65
laatste antwoord

Afwachten wat de veranderingen op 1 Maart gaan zijn.
Bericht 48 van 65
laatste antwoord

Back To The Future.
http://www.depost.be/track/
Bericht 49 van 65
laatste antwoord

jaja het werkt, heb gisteren een pakketje verstuurd en vandaag is het geleverd, kon het al 5 minuten nadat ik het afgegeven had bij het postkantoor 'volgen'
:-D
Bericht 50 van 65
laatste antwoord