annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tracking TNT werkt niet

Donderdag 3 maart een pak verstuurd via TNT, naar Spanje, de klant wou onmiddellijk het tracking-nummer hebben, dus direct doorgestuurd, vandaag lukt het nog altijd niet om het pak te traceren. De klant is erg ongeduldig en wantrouwig. Duurt het altijd zolang voor je de tracking kan zien ?

m.
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Tracking TNT werkt niet

Weer een bericht van mijn koper !!!:-(

Hi again,We can not wait for a fake parcel from you any more! I talked to TNT Spain TNT Express Worldwide Spain, S.L by phone for almost 15 minutes ,address details as below indicated, they confirm me there is nothing for me to receive in my address from your country via TNT service from 3-March 2011 until today 11-March 2011, and the ref. number you gien me is not relavante to TNT tracking number which initial always from GD or GE then 9 digitals end with VV, can you inform me the truth of lot ? Did you have the lot after publicated it on Ebay? I shall report to Ebay if I can not receive the right coin dish from you in 5 days as a fake or cheating case.Awaiting to your news of my lot which paid via Paypal on 3-March 2011

m.
Bericht 11 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

En 2 uur later deze mail !!! 😄

Hi, Good news, we just received the big parcel from you, sorry to send you last email about complaining.thank you and regards

Oef oef oef !!! ik wist de hele tijd dat het wel in orde ging komen, maar wat een vervelende kerel, ik heb een mailtje teruggestuurd, dat ik zijn gedoe helemaal niet apprecieer, gelukkig heeft hij al feedback gegeven. 😉

Nu eens heel goed nadenken welke feedback ik ga geven. ]:)

m.
Bericht 12 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

En nu nog die vent blokkeren, daar wil ik nooit meer iets aan verkopen. 😐

m.
Bericht 13 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Zelf zou ik deze koper als een te wensen koper aanzien omdat hij toch direct na ontvangst van zijn zending dit meldde.

Voor kopers is aankopen via eBay evengoed frustrerend met die weerkerende meldingen van oplichting en misbruik.

Je koper weet nu dat je afhandelt zoals een koper verwacht. Je kan dus een héél dankbare weerkerende klant aan diezelfde persoon hebben. En het feit dat hij blijkbaar onmiddellijk feedback gaf dat bevestigt dit.

Met een negatieve tekst in de feedback voor deze koper win je niets terug.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 14 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Ik denk er hetzelfde over als e-user2. Hij schoot misschien wel heel snel in een Spaanse furie (B-)), maar hij is blijkbaar wel correct gebleven. positieve feedback ook nog

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 15 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Ik vond deze transactie heel zenuwslopend, elke dag 1 of 2 mails om te vragen waar zijn pakje blijft, hij deed al lastig voor afloop van de veiling, wou het ding met 'Nu Kopen' hebben, hij telefoneerde me zelfs, met een heel verhaal dat hij hetzelfde ook bij een andere verkoper kon vinden, en als ik niet verkocht met 'Nu Kopen' dat hij dan niet ging bieden.

Dus ik ervaarde de transactie helemaal niet als positief ! En dat wordt zeker geen terugkerende koper, ik heb hem geblokkeerd. Ik heb trouwens toch niet dikwijls dergelijke objecten te koop.

Door zijn houding na de verkoop kon ik ook niet anders dan het object met tracking te versturen, ondertussen had hij wel al betaald voor gewone verzending en heeft hij ook niet aangeboden om de meerkost te betalen.

Als ik feedback geef, wat ik betwijfel, zou ik aan andere verkopers aanraden om zeker met tracking te versturen, en ook vermelden dat deze koper zeer ongeduldig en wantrouwig is.

m.
Bericht 16 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

vermelden dat deze koper zeer ongeduldig en wantrouwig is.

Dit zou ik zeker niet doen, dit vermelden is een beleidsovertreding door de verkoper, en de koper kan vragen deze commentaar te verwijderen terwijl de groene bol blijft staan.

Niet toegestaan: Negatieve commentaren voor een koper die tegenstrijdig zijn met de positieve beoordeling.
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/inappropriate-feedback-comments.html

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 17 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Dit zou ik zeker niet doen, dit vermelden is een beleidsovertreding door de verkoper, en de koper kan vragen deze commentaar te verwijderen terwijl de groene bol blijft staan.

Niet toegestaan: Negatieve commentaren voor een koper die tegenstrijdig zijn met de positieve beoordeling.
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/inappropriate-feedback-comments.html

Met andere woorden: als verkoper mag je enkel je mond houden in de feedbacks als het fout gelopen is met een koper...

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 18 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Dan maar geen feedback !

m.
Bericht 19 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Ik begrijp dit beleid niet ... moeten wij blij zijn dat we op Ebay mogen verkopen of mag Ebay blij zijn dat we willen verkopen ? Ik zou denken dat laatste ?

Ik heb onlangs een tweede account opgestart op mijn vrouw haar naam omdat ik mijn account omgezet heb naar een zakelijke met enkel auto-onderdelen. Van de +/-15 verkopen op die nieuwe account, heb ik 3 maal een creditering moeten aanvragen wegens een niet reagerende koper. Dat is 20% van mijn verkopen daar die tot frustratie leiden ... en hun feedback blijft netjes 100%.

En dat kopers zelf hun verzendkosten mogen ingeven die te laag zijn, direct kunnen betalen met paypal en daar dan nog met weg komen ... dat vind ik nog minder normaal. Dat vind ik diefstal ... maar ja, als koper mag je alles .. dat weten we nu ondertussen wel al.

Bericht 20 van 20
laatste antwoord