annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS Priority Mail International

Hallo!

Ik heb iets uit Amerika gekocht en de verkoper heeft het mij toegezonden via USPS Priority Mail International.
Hiermee zou in principe mijn pakje na 6 à 10 dagen moeten afgeleverd zijn.
Momenteel zijn er nog geen problemen qua levertijd ofzo.
Maar ik zit er wel lastig mee dat Priority Mail niet getraceerd wordt. Ik heb wel een tracking nummer gekregen. Via de site van USPS krijg ik wel de melding dat het pakje op 5 februari is afgegeven, maar daar houdt het dan ook op. Via de site van taxipost is er geen informatie beschikbaar.
Kan iemand me soms zeggen hoe ik kan te weten komen waar mijn pakje momenteel zit? Hoe de douane ofzo te contacteren?
Het is niet de eerste keer dat ik iets koop van Amerika en ik weet dat het lang kan duren (hoewel ik dat nog niet heb moeten meemaken) maar ik vind het gewoon lastig dat ik het pakje niet kan traceren.
Alvast bedankt!
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

USPS Priority Mail International

Ik heb dan eigenlijk nog een vraagje: kan mijn pakket dan ergens vastzitten als het gewoon met de post moet komen? Moet het ook langs een bepaalde douane passeren? Of hoe zit het daar dan mee?
Bericht 11 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Ik heb daarnet naar de post gebeld en daar hebben ze me doorverwezen naar Belgian Post International, maar die mensen werken maar tot 16u. Morgen dus nog eens terugbellen.
Zij zouden moeten kunnen zien waar mijn pakje zit.
DUIMEN DUS! 🙂
Bericht 12 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Ik weet niet of het iemand nog gevolgd heeft, maar gisteren is na 23 dagen mijn pakje aangekomen!
De verpakking was beschadigd, maar gelukkig was de inhoud nog goed ingepakt met een plastic zak en crepe papier. 🙂
1 goede raad: aanvaard het niet meteen als er voorgesteld wordt om te verzenden via een priority mail international flat rate envelope, want daar krijg je op den duur enorme stress van!!! 🙂
Bericht 13 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

0486britt
Community-lid
Nog een vraagje betreffende USPS Priority Mail International !!!! Zijn er nog import taxen aan verbonden als een zending wordt verstuurd van USA naar België??

Greets,

Britt
Bericht 14 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

cave_canis
Community-lid
Indien de zending wordt onderworpen aan een controle
door de douane wel.
http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/kopen_internet/index.htm Photobucket
Bericht 15 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Heeft hier ook niet veel te maken met de waarde die het pakket krijgt?
De laatste 2 pakjes die ik heb ontvangen hadden een waarde gekregen van 25 dollar en ik heb niets moeten betalen...
Bericht 16 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

cave_canis
Community-lid
Beste, ik herlas ook nog eens de ganse page en denk dat je daar alle info vindt die je nodig hebt.

Mvg. Photobucket
Bericht 17 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

tomsaerens
Community-lid
Beste,

Ik heb ook een pak van amerika besteld via Priority Mail International. Maar de verkoper zegt geen tracking nr te hebben. klopt dit?
Bericht 18 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

tommatador
Community-lid
ik heb ook een pakket wachten bij DSV air en sea
als de waarde ervan onder de 45 euro ligt dan betaal je niks, erboven betaal je: 25€ + btw + invoertaksen...

toen ik belde nam er eindelijk iemand op, je moet blijkbaar mailen maar faxen en/of brief terug opsturen gaat sneller!
Bericht 19 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

tommatador
Community-lid
als het gaat om telegeleide/radiobestuurde zaken moet je vragen dat het zeker om 35 mHz gaat (rest komt Belgie niet binnen) en dat er CE vermeldt staat op de doos: heel belangrijk! + de waarde op de invoice (het groene blaadje) liefst zo laag mogelijk, want boven de 45 euro betaal je!!
Bericht 20 van 26
laatste antwoord