annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

verylittleangel
Community-lid

Mijn pakje is op 5 december van Rockledge naar Miami gegaan.


Daar aangekomen op 7 december en nu op 14 december nog steeds daar?


Kan iemand meer info geven over wat ik kan nu kan doen of meer info kan halen over mijn pakje?

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

verylittleangel
Community-lid

Detailed Results:
Processed through USPS Sort Facility, December 07, 2011, 2:05 pm, MIAMI, FL 33112Dispatched to Sort Facility, December 05, 2011, 7:44 pm, ROCKLEDGE, FL 32955



Dit staat nu een week op de tracking

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

Hoogst waarschijnlijk ligt dat pakje bij de douane te slingeren, zoals overal nemen die het niet zo nauw en daar heb je zogoed als geen vat op. Het enige wat je volgens mij kan doen is contact opnemen met USPS en hopen dat zij iets kunnen doen, maar ook dat is bedenkelijk.


Ik vrees dat je nog wat geduld zal moeten hebben.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

Die tracking-gegevens zijn niet altijd volledig, misschien is uw pakje al in België. Bij de Belgische douane zijn er dikwijls vertragingen.



m.
Bericht 4 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

Idd Mikmak, dat zou ook kunnen, enne... "dikwijls vertragingen"??? zeg maar gerust "altijd vertragingen!"... ik heb genoeg ervaring met de douane hoe die "werken" (cynisch bedoelt dan)... nuja, een zending uit de VS door USPS, wordt die hier niet overgenomen door UPS Europe? Die zouden daar dan toch van op de hoogte moeten zijn?

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

verylittleangel
Community-lid

UPS?


Of DVS of zoiets? Je leest zoveel verschillende zaken.


Zou niet weten waar ernaar informeren

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

UPS is de Europese afdeling van USPS, die zouden daar normaal gezien meer over moeten weten, tenminste, als je pakje al in Belgie is.

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

Sorrie,



USPS = US Postal Service of zoals wij het hier zeggen B-post.



Uw pakje zit volgens ons ergens bij het inklaren van de douane. iets wat je dus NIET in de hand hebt want noch Bpost noch de douane zal u enige info kunnen verschaffen waar je pakje zit. afwachten is de boodschap...en ik vrees wegens de drukte dat je kerstdag als streefdata mag nemen... of zelfs erger.

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

e-user2
Community-lid


Detailed Results:
Processed through USPS Sort Facility, December 07, 2011, 2:05 pm, MIAMI, FL 33112Dispatched to Sort Facility, December 05, 2011, 7:44 pm, ROCKLEDGE, FL 32955



Dit staat nu een week op de tracking




Allereerst USPS (The United States Postal Service) is totaal iets anders dan UPS (United Parcel Service of America).



Er is in deze fora voorheen reeds een bericht verschenen dat aangaf dat er tracking mogelijk was via de Belgische afleveringsdienst (was dit niet taxipost?).



http://community-benl.ebay.be/topic/Verzending/Usps-Tracking/600006817

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 9 van 12
laatste antwoord

USPS verzending na een week nog steeds in amerika?

verylittleangel
Community-lid

Dan zal ik nog maar een beetje geduld hebben want de tracker van Bpost vind het ook nog niet terug ...

Bericht 10 van 12
laatste antwoord