annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending met reserve-adres ?

Wat doe ik hiermee, een Engelse koper geeft me zijn vakantie-adres in België om een pakje te versturen. Omdat hij er niet dikwijls is, vraagt hij me op het etiket een tweede naam te vermelden van iemand die in hetzelfde appartementsgebouw woont. Zou de post dat aanvaarden en het pakje bij de buur afgeven ? Ik vertrouw het niet zo.



m.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verzending met reserve-adres ?

Ik onderstel dat het gaat om een pakje waarvoor voor ontvangst moet worden afgetekend ?

In dat geval moeten de twee namen op het pakje staan met de letters OF ertussen.

Dat is een regelmatig voorkomende situatie.

Als je echter vergeet die OF ertussen te zetten moeten eigenlijk beide geadresseerden tekenen (wat in de praktijk door vele - maar niet alle ! - postbodes door de vingers wordt gezien), en dan ben je verder van huis ...




Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verzending met reserve-adres ?

Het gaat over Taxipost-pak. Ik veronderstel dat het huisnummer van de buren niet hetzelfde is, het is wel in hetzelfde gebouw.



m.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verzending met reserve-adres ?

Als die engelse klant je betaalde met Paypal zou ik je toch aanraden dat hij bij de betaling het Belgische adres als verzendadres vermeldt.

Zoniet loop je het risico dat hij/zij je een claim aansmeert wegens het niet-ontvangen van je zending.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verzending met reserve-adres ?

Als het naar Oostende is mag je het naar mij sturen in alle vertrouwen, kan de man het bij mij komen ophalen in de winkel.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord