annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendingskosten veranderd na verkoop

blender32
Community-lid
Gisterenavond kocht ik van een Duitse verkoper een scanner (Nu kopen-aanbieding). Er waren geen verzendingskosten vermeld voor België, maar ik kreeg na de verkoop (en na de vraag gesteld te hebben) een e-mail van de verkoper met daarin de te betalen verzendingskosten (0 EUR) en het totaalbedrag (44,90 EUR):

EUR 0,00 Rabatte (-) oder Gebühren (+)
Ihr Gesamtbetrag:
EUR 44,90 pro Artikel
Versicherung
EUR 0,00 Verpackung / Versand


-----
EUR 44,90 = Gesamtbetrag
Bitte veranlassen Sie die Bezahlung des fälligen Betrags. Folgende Zahlungsmethoden
werden akzeptiert: Überweisung,Paypal

Ik schreef het geld meteen over via internationale overschrijving. Vandaag krijg ik echter weer net zo'n mail van de verkoper, maar met een verzendingskost van 7,50 EUR en een totaalbedrag van 52,40 EUR:

EUR 0,00 Rabatte (-) oder Gebühren (+)
Ihr Gesamtbetrag:
EUR 44,90 pro Artikel
Versicherung (nicht angeboten)
EUR 7,50 Verpackung / Versand


-----
EUR 52,40 = Gesamtbetrag

Nu is mijn vraag wat ik moet doen? Ik heb het bedrag van 44,90 EUR reeds overgeschreven en de verkoper dat ook gemeld. Moet ik die 7,50 EUR nog eens apart overschrijven of blijft de eerste mail gelden?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Verzendingskosten veranderd na verkoop

speedsterboy1
Community-lid
Waarschijnlijk is de eerste mail een vergissing.
Het lijkt mij logisch dat de verkoper niet gratis gaat verzenden, had u kunnen vermoeden.
Die 7,50 eur is een heel schappelijke prijs, als je binnen Belgie zo'n printer moet verzenden kost het al meer.

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Verzendingskosten veranderd na verkoop

blender32
Community-lid
Ja en nee, omdat hij naar bepaalde landen wel gratis verzendt. Ik heb om meer uitleg gevraagd, ik zal wel wachten op het antwoord.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Verzendingskosten veranderd na verkoop

radiocaruso
Community-lid
De verzendkosten voor Belgie zijn inderdaad 7,50 euro. Voor Duitsland is de verzending gratis. Staat netjes aangegeven helemaal onderaan de advertentie van deze scanner.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord