annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakket van Royal Mail Airmail retourneren

vlackho
Community-lid

Hallo,



Weet iemand waar je met die prepaid grijskleurige enveloppen van Royal Mail Airmail terecht kunt? Het gewone postkantoor in België blijkt die niet te aanvaarden...



Ik had na de DERDE keer eindelijk mijn pakje onbeschadigd in de brievenbus ontvangen en telkens zat daar zo'n grijze prepaid enveloppe bij om het beschadigde pakje terug te zenden... Die persoon waarvan ik het pakje kocht (GPS car mount) blijkt niet te snappen dat die grijze enveloppen hier niet aanvaard worden in het postkantoor van belgie en blijft mij nu maar los van die prepaid enveloppen opsturen... >_<<br />
Waar kan ik terecht? Waar kunnen die grijze enveloppen teruggeleverd worden?



Pakje was trouwens maar rommelig verpakt! Zelfs na de derde keer vond ik het pakje gekreukt in mijn brievenbus terug. Gelukkig was er bij de derde keer niets van de GPS-houder zelf afgebroken (maar dus wel bij de eerste 2 keren! En het pakje en het verpakkingspapier was er toen veel erger aan toe en was totaal verscheurd!)

Ik begrijp niet hoe die verkoper na de derde keer niet zijn pakje BETER verpakt zodat het hier heelhuids toekomt >_< en hoe die "BROyaL Mail" maar zo weinig zorg draagt voor de pakjes die ze moeten leveren...



Alvast bedankt voor wie mij verder kan helpen.


Groeten

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

pakket van Royal Mail Airmail retourneren

Met die enveloppen kan je hier idd niks aanvangen, die gelden enkel binnen de UK zelf... je kan ze wel gebruiken als verpakking maar ik vrees dat je ze zal moeten frankeren, maw: je zal opdraaien voor de kosten van de terugzending.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

pakket van Royal Mail Airmail retourneren

Ik heb voor jou nog eens informatie ingewonnen bij de post... die prepaid-enveloppen gelden dus enkel binnen de Uk, wat je wel kan doen is, ofwel de verkoper vragen je de kosten van de terugzending terug te storten of hem vragen een "internationaal betaalcoupon" op te sturen... dat is een vinget dat je dan gewoon op die envelop/pakje plakt.


Die "prepaid-enveloppen" kan je vergelijken met "port betaald door bestemmeling", maar dat geldt niet buiten de grenzen, die int. betaalcoupon wel en dat bestaat ook in de UK.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

pakket van Royal Mail Airmail retourneren

vlackho
Community-lid

Bedankt voor jullie uitleg en informatie...



Ik zal het voorleggen aan de verkoper



met vriendelijke groeten

Bericht 4 van 4
laatste antwoord