annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verloren zendingen...

Beste,



de teller staat op dit moment bij mij op 8 verloren zendingen, hopelijk gaat deze de komende week niet naar boven...



wat bij jullie?



D.

Bericht 1 van 30
laatste antwoord
29 ANTWOORDEN 29

verloren zendingen...

bij ons staat de teller op 0 voor 2011




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

speedsterboy1
Community-lid

Hier ook 0 bij zowel verzendingen als aankopen.


Meestal wel taxipost en dus traceerbaar, kan meespelen.

Photobucket

Bericht 3 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

Hier gaat zeker de helft nog steeds als niet-genormaliseerd buiten en toch vlekkeloos. Bedankt B-Post!




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

Sinds ik online koop, ben ik nog maar één keer het "slachtoffer" geworden van een verloren zending en dat is intussen al zo'n jaar of vijf geleden. Hopen dat het zo blijft.

Bericht 5 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

anzio57
Community-lid

bij mij tot hiertoe na 10 jaar op E bay op 1 "verloren"!!


Zit al sinds november bij onze knappe douane in Brussel te wachten tot r iemand goesting heeft om hun job te doen!


Betreft een dure zending vanuit USA ,al 3 X mail verzonden met alle info naar DSV = geen antwoord!Betaling gedaan met Paypal en daar heb je maar 2 maand tijd om klacht in te dienen!!!


Hopeloze situatie en dan wil je alles volgens het boekje doen en invoerrechten betalen ,werk geven,enz!


2 maanden voor een inklaring??Ik noem dat maffiapraktijken want moet dan nog eens magazijnkosten bovenop betalen en nergens een manier om een klacht in te dienen!!HOPELOOS.


 

Bericht 6 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

Dan doe je toch best zelf de inklaring?


 


Ik had een levering uit Thailand en dan zou het maanden duren als ik alles in z'n beloop zou laten gaan want die palet goederen stond daar in een hangar en er zou wel eens iemand kijken om dit te declareren, zo toevallig op een vrijdag als er niet te veel werk meer was etc etc .


 


Dus, dan ga je zelf naar dat kantoor e zegt dat je de zending komt ophalen, dan halen ze je dossier uit, dan moet je naar een ander kantoor, om een stempel en dan terug naar nog een ander kantoor en betalen en dan naar die hangaar waar je palet staat en nog een stempel en dan mag je vertrekken.


 


Heft in eigen handen nemen.  Wat je zelf doet, doe je meestal beter ....


 


Succes.

Bericht 7 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

ben zelf actief op ebay van december 2004 : welgeteld 1 pakje verloren gegaan dat ik verstuurd heb en heb nog nooit moeten reclamren voor een pakje dat ik zelf niet ontvangen zou hebben.


 

Bericht 8 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

bluedreamwilly
Community-lid

Ik verwacht nog 2 zendingen als koper van vorig jaar, krijg nergens antwoord of repons ze zijn nochthans snel betaald geweest :_|

Bericht 9 van 30
laatste antwoord

verloren zendingen...

drumcorpsbelgium
Community-lid

mé m'n aankoopaccount, al 752 feedbacks, meestal van ankopen.  Nog nooit etwa nie ontvangen.


 


Hout vastoeden !


 

Bericht 10 van 30
laatste antwoord