annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie kan mij zeggen wat normale verzending vanuit Amerika naar nederland van een glossy magazine kost

wie kan mij zeggen wat normale verzending van een glossy magazine vanuit amerika naar nederland kost ? De verkoper zegt 18 dollar,

daardoor zijn de verzendkosten ruim hoger dan het tijdschrift zelf. Wie kan daar iets zinnigs over zeggen ? alvast dank ! peter

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

wie kan mij zeggen wat normale verzending vanuit Amerika naar nederland van een glossy magazine kost

Dat lijkt mij een aannemelijke prijs gezien het een buitengewoon formaat is. 

 

Dat is ook de reden waarom abonnementen op tijdschriften in Amerika ook bij uitgevers vaak evenveel of meer kosten aan verzending dan aan het abonnement. 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

wie kan mij zeggen wat normale verzending vanuit Amerika naar nederland van een glossy magazine kost

Het is toch aan de hoge kant vind ik ,

ik heb er al gehad die een magazine verstuurden voor 6 tot 8$.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

wie kan mij zeggen wat normale verzending vanuit Amerika naar nederland van een glossy magazine kost

Een glossy magazine in een kartonnen enveloppe wordt door USPS aanzien als een klein internationaal pakket en dat komt in hun calculator uit op 16,50 dollar voor 500 gram naar België. 

 

Het is dus maar hoe de verzender het opstuurt en wat de afmetingen van het magazine zijn. 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord