annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zoek te koop gesloten kamionoplegger, trailer, kamionopbouw????

Graag jullie hulp in mijn zoektocht.


Ik zoek namelijk een oude opbouw van een vrachtwagen.


Hier bij ons noemen ze zoiets een trailer of een gesloten oplegger.  Deze zoekwoorden geven echter niet direct het gewenste resultaat.  In het beste geval land ik bij vrachtwagenopleggers die echter nog rijklaar zijn en dus ook een navenant prijskaartje hebben.


Ik zoek echter een gesloten oplegger die niet meer bruikbaar is, er hoeven zelfs geen wielen onder.  Hij moet wel over deuren beschikken (geen laadklep) en waterdicht zijn.  Verder mogen de zijwanden of dak niet uit zeilen zijn gemaakt.


Ik weet niet welke zoekwoorden er moeten ingebracht worden om zoiets te vinden, mijn ideeen zijn zowat uitgeput.


Hebben jullie soms een idee?  Het ding moet gebruikt worden om materiaal in te bewaren/stockeren.  Een zeecontainer zou ook goed zijn maar in dat geval weet ik niet hoe zo een ding te verplaatsen.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Zoek te koop gesloten kamionoplegger, trailer, kamionopbouw????

speedsterboy1
Community-lid

Een zeecontainer kan geen probleem zijn, die staan nieuw en tweedehands op Kap...


Ik veronderstel dat ze zo'n ding van de vrachtwagen laden op de plaats waar je hem wil, of moet je het achteraf nog kunnen verplaatsen?

Photobucket

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Zoek te koop gesloten kamionoplegger, trailer, kamionopbouw????

Hoi Speed,


Via het zoekwoord trailer ben ik op "Units" terechtgekomen.


Dit zijn een soort koppelbare caravans van 6 op 3 meter.


Wij Belgen zijn kennelijk nog niet zo goed vertrouwd met het gebruik van internet.  Als je dan zo een unit vind op Belgisch grondgebied vind je geen vermelding van een prijs, dit moet op aanvraag.


In Nederland zijn er talloze te vinden en vele tweedehandse vermelden een prijs.


Het probleem is hier echter het vervoer.  Ik zit in O-VL en de units die ik gevonden heb bevinden zich in het noorden/midden van Nederland.  Ik zou zo een vier of vijf koppelbare units willen, dat maakt dus evenveel keer rijden met een kamion/oplegger.  Eens benieuwd wat dit prijskaartje zal zijn als mijn mails beantwoord worden.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord