ik heb al die tijd niet gereageerd omdat ik gewaar werd dat jullie zelf de koper wel eens konden op de hoogte brengen dat hij klacht kon indienen, want zoals ik hier aangevallen werd...
@hetzijspoor
waarom mij beschuldigen van liegen: 6 duotickets voor mijn gezin: dat is een duoticket voor ma, pa, 2 dochters en 2 schoonzonen! Dacht je dat die allemaal dezelfde achternaam zouden hebben?
Dus 12 tickets waarvan we er 6 gebruikt hebben (polsbandjes opsturen als bewijs?) en 6 verkocht
@articcynda
Moest ik zo'n programma kunnen schrijven dan zou ik wel meer kunnen verkopen op ebay...jij ook trouwens

soit, ik heb nooit meer iets van de koper gehoord, zijn verkeerde adres staat nog steeds bij zijn account
dus tja: wie was dan in fout en heeft dat met pijn in het hart aanvaard?

Dit was de laatste keer dat ik hier om raad vroeg, buiten een paar mensen die een reactie gaven die ter zake deed, vind ik jullie maar zielige, jaloerse mensen ...
Precies of jullie geld zouden terugstorten als je helemaal niet in fout was ... wetende dat je dan schoon bleef zitten met je tickets omdat die in een postkantoor lagen