koper wil eerst geld terug alvorens terug te sturen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-11-2011 10:36
eBayers,
bij deze had ik graag even jullie mening/ervaringen ingeroepen.
Een Duitser koopt bij mij voetsteunen voor op zijn motor, het merk dat ik verkoop heeft deze in 3 veschillende hoogtes beschikbaar, laag, standaard en hoog.
Echter verkoop ik de gewone standaard versie omdat ik de andere 2 types niet stockeer,
in de beschrijving van het object staat duidelijk vermeld dat het om de gewone standaard versie gaat.
De kerel betaald onmiddellijk via PayPal en ik stuur diezelfde dag nog op.
De koper blijft volhouden mij een bericht te hebben gestuurd dat hij de lage versie van die voetsteunen wil, maar kan ik absoluut nergens terug vinden. Niet in mijn berichtenbox van eBay, niet via mail of als memo bij de PayPal betaling.
Nu wil ik niet de beuzak gaan uithangen en mijn feedback op 100% houden, ik neem de voetsteunen terug + een volledige terugbetaling.
De koper wil pas het product terugsturen als ik eerst alles terug betaal, en liet me dit weten op een onvriendelijke manier.
Ik vertrouw dit niet echt, wat als ik terug betaal en hij mij niks opstuurd? Kan ik dan als verkoper ook een beroep op PayPal doen of ben ik dan "gejost" ?
Graag even jullie mening, want is eigenlijk de eerste maal dat ik in deze "situatie" terecht kom en wil dit goed aanpakken.
alvast bedankt,
Tom
-- Bewerkt door 6star_racing om 26 Nov 2011 11:04 CET