Bij mij net hetzelfde: een negatieve feedback van een niet betalende koper. 21 dagen gewacht, ook geschil geopend, geen betaling. Ik stuur een herkansingsaanbod naar de tweede hoogste bieder en baf negatieve feedback.

Ik stuur twee mails naar ebay met de vraag de - feedback in te trekken. Resultaat ? Zelfs geen antwoord van ebay !

Hoelang moeten de verkopers dit nog pikken ? Ik denk dat we anders wel genoeg geld betalen aan ebay !

De frustratie zit hoog bij mij ! Verkopen op ebay: lekker ontspannend...

Ik ben vooral niet te spreken door die verdomde PayPal die door ons strot geramd wordt. Ik betaal me blauw aan PayPalkosten om mijn eigen centen te mogen ontvangen.

De afgelopen week weer een hele boel items vroegtijdig beëindigd wegens verkocht op 2dehands.be. Pas een PayPal micro payments account geopend voor kleine bedragen. Maar dan nog: 6,5% verkoopscommisie + 5% en een chik voor PayPal. Voor goedkope items echt wel overdreven. Ebay snijdt in zijn eigen vel. Afgelopen dagen heb ik een hele boel van die goedkoper games gewoon per opbod verkocht om er vanaf te zijn. De meeste zijn gelukkig gekocht door vaste klanten waarvan ik weet dat ze niet via PayPal betalen.

Ik heb in mijn shop nog een aantal van deze games staan. Die worden na afloop niet opnieuw op Ebay gezet en zal ik via andere kanalen uit verkopen.

Het zijn effectief oude games die niet goed meer verkopen, maar ik heb er indertijd mijn shop wel mee groot gemaakt. Vele kleintjes maken 1 grote. Afgelopen jaar heb ik nog honderden van dit soort games verkocht. Ik ben die PayPal zo zat dat ik deze games gewoon niet meer zal aanbieden.

Als Ebay maatregelen neemt dat de soep de kool niet meer waard is, dan moet Ebay op dit gebied aan mij ook niets meer verdienen. Ik heb van't jaar al meer dan genoeg aan PayPal betaald. Enkel Ebay wordt daar beter van.

Ik verdien mijn boterham op Ebay. Niettegenstaande is Ebay zeker niet het bedrijf dat in mijn bovenste schuif ligt. Als ze morgen die verplichte PayPal afschaffen, ben ik terug perfect gelukkig.