misbruik maken van een beginneling
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op ‎11-10-2007 15:28
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen ?
Moet ik mijn geld terug vragen en wat doe ik dan met die box die ik nu heb? Moet ze mij dan eerst de verzendkosten voor het terugsturen betalen ? Moet ik zeggen dat ze de juiste box moet opsturen en dat ik dan pas die verkeerde terug stuur ? Ik weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken. Dus, als iemand goede raad heeft voor mij, laat maar komen hé.
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎11-10-2007 15:42
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎11-10-2007 16:15
Proces bij object niet ontvangen of sterk afwijkend van omschrijving
>http://pages.benl.ebay.be/help/tp/inr-snad-process.html
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎18-10-2007 15:42
Dit beloofde ze mij nadat ik gedreigd had een geschil te starten als ik die box volgende week dinsdag niet in mijn bezit had.
Wat ik ook raar vind is dat ze die box van Six feet Under ook op e-bay gezet had, maar toe ik zei dat een vriend eigenlijk wel interesse had, wilde ze die wel verkopen aan mij. Hoe zit dat dan met die koper die die box van Six feet Under gewonnen heeft ?
Gelukkig heb ik vorige week nog eens op iets geboden én gewonnen, en dat heb ik nu ook al ontvangen.
Moest dat ook zo slecht gelopen zijn, dat zou ik nooit meer durven bieden hebben op iets .
In elk geval, bedankt voor jullie goede raad
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎19-10-2007 16:23
Let eens op de boxen die deze verkoper aanbied, lijkt mij toch een te uiteenlopende smaak te zijn om afkomstig te zijn van eigen gebruik.
Ik vermoed dat het nieuwe (geopende) boxen zijn die verkocht worden onder het mom van tweedehands en eigen verzameling om niet als handelaar aanzien te worden.
Op die manier kan die verkoper dus zowel aan de hoogste bieder als aan die vriend van u de box verkopen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎19-10-2007 16:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎24-10-2007 20:59
Ik heb haar gevraagd of ze die box nu al verstuurd heeft, maar daar draait ze steeds omheen. Ik heb nu een laatste mail gestuurd waarin ik een antwoord eis. Indien ze die box nog steeds niet verstuurd heeft start ik morgen een geschil op.
Nu had ik nog een ander vraagje. Moet ik die box nog kopen ? Vandaag liep ik namelijk in de MediaMarkt en daar lagen de seizoenen 1 tot en met 4. Seizoen 5 is nog niet uitgekomen. Wat ik wel raar vind aangezien die box die ik gewonnen heb seizoen 1 tot en met 5 zou zijn.
Ik heb die boxen met pijn in het hart laten liggen omdat ik geen zin heb om die boxen 2 keer te moeten kopen.
En hoe zit dat nu met die verkeerde box die ik ontvangen heb ? Ze heeft hem nog niet teruggevraagd en ik heb ook geen adres waarheen hij moet gezonden worden. Ik vertik het ook om haar er naar te vragen. Ze weet wel, want dat heb ik echt wel duidelijk gemaakt, dat ik hem niet terugstuur zolang ik die box van The Shield niet ontvangen heb.
Dus, moet ik nu nog wachten op die box die misschien nooit zal komen en dan maar die box van Six feet Under houden (ik zet hem dan wel zelf op e-bay) of kan ik afzien van de koop, die nieuwe boxen in de MediaMarkt gaan halen en haar box terugsturen ?
Wie weet raad ?
Groetjes,
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎24-10-2007 22:09
Hierop heeft ze geantwoord dat ze het volledig betaald bedrag terug op mijn rekening zou storten, en dan moet ik mijn betaling terugstorten als ik die box ontvangen heb.
Nu begrijp ik er niets meer van. De verkoper heeft 60 euro op mijn rekening gestort en een mail gestuurd dat ik dat geld maar moet terugstorten als ik mijn box ontvangen heb.
Dit klopt toch met wat je zei in je vorige posting. Die 60 euro is de prijs die je betaald hebt (36 + 12) en dan nog eens 12 euro voor jou om de verkeerde box terug te gaan sturen. Dit wil zeggen dat eens je die verkeerde box teruggestuurd hebt, je je geld terug hebt.
Communiceer met de verkoper. Haar adres kan je normaal opzoeken via Uitgebreid Zoeken, of je kan het haar vragen. Jullie kunnen de koop ongedaan maken wanneer ZIJ een geschil opstart en jullie met wederzijdse toestemming de koop annuleren. En dan ben je vrij ergens ander een nieuwe box te kopen.
daar lagen de seizoenen 1 tot en met 4. Seizoen 5 is nog niet uitgekomen. Wat ik wel raar vind aangezien die box die ik gewonnen heb seizoen 1 tot en met 5 zou zijn.
Seizoen 5 is blijkbaar al wel uit op dvd:
Dvd
De dvd's van ieder seizoen van The Shield worden in de Verenigde Staten (regio 1) uitgebracht door 20th Century Fox Home Entertainment en in Europa (regio 2) door Sony Pictures Home Entertainment. De dvd van het eerste seizoen kwam uit in Europa op 21 juli 2003; de vooralsnog laatste dvd van het vijfde seizoen verscheen op 27 maart 2007.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Shield
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op ‎24-10-2007 22:15
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer