- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-10-2007 19:57
Groetjes,
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-10-2007 20:08
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-10-2007 20:16
Nu heeft ze mij gebeld en alles uitgelegd. Ik snap haar probleem wel. Ze stelde nog voor die 10 euro die ze beloofd had terug te storten, maar die wil ik niet. Ik zal nu uitzoeken hoe ik dat geschil weer kan stopzetten en die negatieve feedback intrekken.
Groetjes,
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-10-2007 20:56

BIJNA afgekickt van eBay

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-11-2007 13:54
Dat de verkoper twee kopers door elkaar haalt, had ze van in den beginnen wel mogen zeggen... een beetje fair-play is wel op zijn plaats!
Ooit had ik geboden op een object en het niet gewonnen, toch kreeg ik het object in de bus en bovendien een pos FB.. ik was verbaasd en wat bleek?... Idd de verkoper had zich vergist, vroeg mij het object terug te zenden en betaalde mij zonder meer de kosten terug, eind goed, al goed... niet zo moeilijk dus.
In jouw geval nu, je hebt je geld terug en zij betaalde je voor de terugzending van de verkeerde, stuur die handel dus terug en zie verder af van de transactie.
Je zegt ook geen adres te hebben van de afzender, normaal stond er toch op het pakket een afzender vermeld dacht ik???
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-11-2007 14:43
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-11-2007 17:50
Je hebt daar idd een punt, dat vroeg ik mij destijds ook af... ik was op één na de hoogste bieder... vraag mij dus niet hoe de verkoper zich kon vergissen... enfin, mijn verhaal is werkelijk waar en alles was uiteindelijk tot ieders tevredenheid opgelost, de verkoper betaalde mij de verzendingskosten en ik heb de zaak teruggestuurd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-11-2007 14:13
" Hallo,
Ik heb even een vraag. Ik heb nl. gezien dat jij bij shopbasket45 iets aangekocht hebt dat blijkbaar niet goed verlopen is. Ik heb gezien in de feedback dat er nog mensen zijn die problemen gehad hebben met haar. Ik heb vorige maand ook een dvdbox aangekocht en betaald, maar nooit ontvangen, eerst had ze zogezegd mijn betaling niet gezien, dan zou ze de box verstuurd hebben maar 2 weken later heb ik nog steeds niets ontvangen. En nu gaat ze het geld terug storten. Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Volgens mij is ze niet eerlijk en verkoopt ze gewonnen objecten gewoon door in de hoop er meer geld voor te krijgen.
Ik denk dan ook een klacht neer te leggen bij e-bay. Kan jij me kort vertellen hoe het bij jou gelopen is? Dat geeft mij iets meer inzicht in hoe het gelopen is bij anderen en of het dan gegrond is dat ik klacht zou neerleggen. Ik ga ook de andere mensen contacteren bij wie negatieve feedback staat.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Alexia "
Blijkbaar is hier toch iets raar aan de hand, want ik vind het verhaal van Alexia wel goed op het mijne gelijken.
Hilde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-12-2007 21:10
Die verkoper heeft uiteindelijk vrij veel negatieve feedback gekregen, en is ofwel verwijderd door e-bay, ofwel heeft ze zelf haar account gedelete. Nu is ze in ieder geval terug op een nieuwe account: dvd-boxsets1
(je kan duidelijk zien dat de aanbiedingen in dezelfde stijl zijn opgemaakt).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-12-2007 10:47
Zie:
http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600006703
F R A U D E M E L D I N G
(3) Gebruikersnamen:
shopbasket45
winkel-mandje
dvd-boxsets1
Gegevens over verkoper(ster):
Naam: [Verwijderd]
Land: Nederland
IBAN REKENING: [Verwijderd]
BIC CODE: [Verwijderd]
E-mail: [Verwijderd]
Gekocht object: GILM0RE GIRLS Boxset seizoen 1 t/m 6 (250174673098)
Gewonnen op: zaterdag, 13 okt 2007, 20:33:29 CEST
57,50 euro betaald op: 15 okt 2007
15 dec 2007: Geen box of geen geld teruggezien!
[Bericht aangepast door eBay]