annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Begint Paypal te flippen???

Vorig jaar maakte ik een PP-account aan, gekoppeld aan mijn CC om gemakkelijker buiten de eurozone te kunnen kopen... onlangs vond ik een mail van PP waarin werd beweert dat er naar het schijnt verdachte zaken op mijn account gebeurt waren;


Derhalve moest ik mijn account nakijken en mijn wachtwoord veranderen, wat ik dus deed en nu begint het... telkens ik op mijn PP-account wil inloggen wordt mijn wachtwoord niet aanvaard en moet ik elke keer opnieuw een nieuw wachtwoord maken, vind ik verre van normaal.


Nog iemand die hier dat probleem heeft of had?


Volgens mij flippen ze daar serieus!

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Begint Paypal te flippen???

ben je zeker dat die bewuste email van PP kwam? Er gaan nml heel veel emails rond die proberen om je paswoord te krijgen van PP om zo je rekening te plunderen.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Begint Paypal te flippen???

Ja hoor, dat heb ik gecontroleerd en dat klopte.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Begint Paypal te flippen???

Heb je je computer als gescand op virussen? Ben je de laatste tijd verhuisd of ben je eens ingelogd toen je je op een andere plaats bevond?


 


Soms slaan die systemen wel eens tilt. Ik heb dat soms met de Omniture verkeersrapporten. Van tijd krijg ik ook een scherm waarin staat dat ze vermoeden dat er iets aan de hand is. 2 dagen niet inloggen en het probleem lost zichzelf op. 

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Begint Paypal te flippen???

Ik zou je toch aanraden om zo snel als mogelijk je CC-verrichtingen te controleren, kan bij de meeste banken via PC-banking!


Ik vrees dat je account wel degelijk gehackt is. Ik krijg minimaal 1x per week dergelijke mails zoals jij er één kreeg en ik moet zeggen dat dit quasi altijd om pogingen gaat om mijn account over te nemen...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Begint Paypal te flippen???

Om te beginnen kan je al eens kijken of je niet gewoon een foutje maakte via je wachtwoord...


Ga daarvoor naar Paypal en in het inlogscherm zie je onder de oranje knop "Problemen met inloggen?" staan.


Klik hierop en maak dan de keuze "Ik ben mijn wachtwoord vergeten".


Als alles vlot loopt en er geen hackers gepasseerd zijn, zou je het probleem snel kunnen opgelost zijn.


In het andere geval zou het wel eens kunnen dat je mailadres geen berichten meer ontvangt van Paypal en dan wordt het zaak zo snel als mogelijk verdere stappen te ondernemen...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Begint Paypal te flippen???

Alléé vooruit, tis eindelijk terug in orde, zonet onderstaande mail gekregen:


 


Beste,

We hebben ons onderzoek afgerond en uw rekening is weer beschikbaar.


Wij danken u voor uw geduld en uw medewerking om van PayPal de veiligste en
betrouwbaarste online betaaloplossing te maken.

Met vriendelijke groet,
Team PayPal
 


Wat er volgens hen niet koosjer was met mijn account is mij een groot raadsel, er is niks abnormaals mee gebeurt... maar intussen sta ik wel met een betaling een week achter, verre van leuk!

Bericht 7 van 7
laatste antwoord