annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Creditering

start0.01euro
Community-lid
Hoi,

Bij ebay heb je een extra optie "Plaatsingskosten voor Nu kopen-object" nast het traditionele "bieden". Ik had deze geslecteerd (als optie), werd ervoor aangerekend en heb ze al snel verwijderd voordat ik alles had bevestigd.

Echter, hier zie ik er niets van terug op de factuur? Bij de aanbieding zelf zag ik nochtans "creditering" staan, aangezien ik "Nu kopen" had verwijderd.

Enig idee of er een creditering hiervan bestaat? Ik weet niet juist wat er gaande is.

Tsjah, het is maar 10 cent, maar eBay doet ook kankermoeilijk voor anderhalve cent.


MVG,
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Creditering

Best eBay-lid,
Zoals aangekondigd in augustus hebben we in september enkele belangrijke wijzigingen aangebracht in eBay-winkels en Nu kopen. We herinneren onze verkopers eraan dat tegen 31 december 2009 alle huidige Geldig tot geannuleerd-objecten met de verkoopvorm Nu kopen en die vóór september 2009 zijn aangeboden een prijs van minstens 1 EUR moeten hebben. Alle objecten die na september zijn aangeboden, moeten al een prijs van minstens 1 EUR hebben.
Vanaf januari 2010 worden alle Geldig tot geannuleerd-aanbiedingen met de optie Nu kopen van minder dan 1 EUR automatisch beëindigd op het moment dat de aanbieding normaal vernieuwd zou worden.

We raden verkopers aan de prijs van hun Geldig tot geannuleerd-aanbiedingen zo snel mogelijk te verhogen naar 1 EUR of meer. Door hun aanbiedingen op tijd bij te werken, kunnen verkopers hun score voor recente verkoop (populariteit) behouden en vermijden ze dat ze hun aanbiedingen moeten annuleren en opnieuw aanbieden.

Voor meer informatie over de updates in verband met Nu kopen-aanbiedingen, gaat u naar Veelgestelde vragen over winkels en Nu kopen.

Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Het team van eBay
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Creditering

start0.01euro
Community-lid
Boeiend... Boeiend... Boeiend... Interessant...
Bericht 3 van 3
laatste antwoord