annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een geschil oplossen, EBAY maakt het erg moeilijk !!!!!

Het wordt allemaal zo moeilijk hier op ebay, zelfs het forum is al een moeilijkheid  op zich geworden.

 

Kan men het niet SIMPEL houden aub ???????????

 

Ik had een geschil, iemand betaald niet, maar ik durfde niet sluiten omdat ik zeker de commissie terug wil, nu heeft ebay het geschil gesloten en krijg ik NIETS terug.

 

Wat is dat eigenlijk allemaal voor flauwe zever?

 

Ik vind het hier allemaal zo zeer onoverzichtelijk, als je ebay wilt contacteren is het een zoeken naar de juiste pagina, 't is precies of ze alles zo erg moeilijk maken om maar niet op dit forum te komen om maar geen lastige vragen te stellen.

 

Zucht !!!!!!!!!!!!

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Een geschil oplossen, EBAY maakt het erg moeilijk !!!!!

eind goed, al goed,

 

heb en mail naar ebay gezonden met m'n misnoegde uitleg en per uitzondering werd de creditering toch gedaan.

 

zelfs supersneller dan verwacht, pas gisterenavond verstuurd, deze morgen al een antwoord.

 

ben dus zeer verrast,

waarvoor enorme dank.

 

______________________________________________________________________________________________

 

Bedankt voor uw e-mail.

Het spijt ons dat uw transactie met de winnende bieder niet tot een succesvol einde is gekomen. Daardoor hebt u nu een onbetaald object, waarvoor eBay u wel een verkoopcommissie in rekening heeft gebracht.

Normaal gesproken kunt u geen creditering meer aanvragen, omdat u niet binnen de termijn van 37 dagen na de transactiedatum deze procedure hebt afgesloten. Er bestaat helaas geen andere mogelijkheid om een creditering van de verkoopcommissie aan te vragen.

Bij wijze van uitzondering heb ik nu alsnog de verkoopcommissie voor uw object gecrediteerd op uw eBay-account. De volgende keer zult u de 'Procedure voor onbetaalde objecten' moeten voltooien om in aanmerking te komen voor creditering.

Meer informatie over de "Procedure voor onbetaalde objecten" vindt u op de volgende pagina:

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-items.html

De creditering van de verkoopcommissie kunt u terugvinden op uw rekeningoverzicht.

Volg de onderstaande stappen om uw rekeningoverzicht te bekijken:

1. Klik in bovenaan een eBay-pagina op Mijn eBay en log in.
2. Klik onderaan in de linkerkolom op de link 'Verkopersaccount'.
3. Klik vervolgens op de link 'Rekeningactiviteiten'.

Mocht u nog een vraag hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. 

Met vriendelijke groet,

...... ...............

eBay Customer Support

Bericht 2 van 2
laatste antwoord