op 14-10-2011 06:26
Hoi, wie heeft er ook last dat als men mails van directe betalingen binnenkrijgt van pay pall dat zijn emailbox telkens weer blokkeert. Graag had ik vernomen wat hieraan gedaan kan worden, ik moet telkens ik zo'n mail openklik alles afsluiten en als ik dan de mailbox terug opstart is m'n gehele instelling verdwenen, wie heeft hier nog last van en eventueel een oplossing, alvast hartelijk bedankt?:|
op 14-10-2011 11:11
iedereen heeft daar last van denk...
ik krijg ze pas open na 3 min wachten 😞
op 14-10-2011 18:10
Heb ik nog niet ondervonden, maar nu je het toch over mail van PP hebt, heb ik volgend vraagje.
Meestal krijg ik mails met volgende tekst :
Beste ...,
U heeft een betaling van ... ontvangen van ....
U kunt de objecten nu verzenden. .... ....
Verkopersbescherming - komt in aanmerking. enz.
Maar soms krijg ik deze :
U heeft geld ontvangen ! (in grote letters)
Beste...,
deze email bevestigt dat U een betaling heeft ontvangen met een bedrag van ... van .... .
Ontvangstbewijsomschrijving: ...(lange nummer)...
Het bovenstaande nummer is het ontvangstbewijs-id van de koper voor deze transactie. ... ....
Inhoud van het paypal-winkelwagentje ... enz
Wat is het onderscheid ?
Ook in het frans of engels komen de twee soorten berichten binnen.
op 18-10-2011 12:04
heb mail gestuurd naar paypall, daags erna geen problemen meer met mails, misschien helpt het bij u ook, mvg 4allshopoutletandnew
op 19-10-2011 09:43
Gewoon ter info : heb aan PP zelf gevraagd waarom er twee verschillende ontvangstmails worden verstuurd (zie posting 3 in dit draadje).
De eerste krijg je als de betaler een PP-rekening heeft.
De tweede krijg je als de betaler éénmalig gebruik maakt van PP om met zijn creditcard te betalen zonder er een account te hebben.