annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MAILS VAN PAYPALL

Hoi, wie heeft er ook last dat als men mails van directe betalingen binnenkrijgt van pay pall dat zijn emailbox telkens weer blokkeert.  Graag had ik vernomen wat hieraan gedaan kan worden, ik moet telkens ik zo'n mail openklik alles afsluiten en als ik dan de mailbox terug opstart is m'n gehele instelling verdwenen, wie heeft hier nog last van en eventueel een oplossing, alvast hartelijk bedankt?:|

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

MAILS VAN PAYPALL

iedereen heeft daar last van denk...



ik krijg ze pas open na 3 min wachten 😞

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

MAILS VAN PAYPALL

Heb ik nog niet ondervonden, maar nu je het toch over mail van PP hebt, heb ik volgend vraagje.


 


Meestal krijg ik mails met volgende tekst :


 


Beste ...,


U heeft een betaling van ... ontvangen van ....


U kunt de objecten nu verzenden. .... ....


Verkopersbescherming - komt in aanmerking. enz.


 


Maar soms krijg ik deze :


 


U heeft geld ontvangen !  (in grote letters)


Beste...,


deze email bevestigt dat U een betaling heeft ontvangen met een bedrag van ... van .... .


Ontvangstbewijsomschrijving: ...(lange nummer)...


Het bovenstaande nummer is het ontvangstbewijs-id van de koper voor deze transactie. ... ....


Inhoud van het paypal-winkelwagentje ... enz


 


Wat is het onderscheid ?


 


Ook in het frans of engels komen de twee soorten berichten binnen.


 




Bericht 3 van 5
laatste antwoord

MAILS VAN PAYPALL

heb mail gestuurd naar paypall, daags erna geen problemen meer met mails, misschien helpt het bij u ook, mvg 4allshopoutletandnew

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

MAILS VAN PAYPALL

Gewoon ter info :  heb aan PP zelf gevraagd waarom er twee verschillende ontvangstmails worden verstuurd (zie posting 3 in dit draadje).


 


De eerste krijg je als de betaler een PP-rekening heeft.


 


De tweede krijg je als de betaler éénmalig gebruik maakt van PP om met zijn creditcard te betalen zonder er een account te hebben.




Bericht 5 van 5
laatste antwoord