annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

huwitte
Community-lid


Paypal Micropayments account update

Voordeliger dan het normale premier account voor verkopers die veel kleine bedragen (~ < 10 euro) ontvangen.
Een persoon mag maximum drie PayPal accounts hebben,
n.l. maximum:
- één personal account
- één premier of business account (macropayments)
- één premier of business account (micropayments account)
CCs voor verschillende accounts mogen niet dezelfde zijn.

http://www.paypaldeveloper.com/pdn/blog/article?blog.id=devblog&message.id=908#M908
We're happy to announce that micropayments pricing is now available to all accounts worldwide, and we now have a new website that explains all the details.
Cross-border fees and foreign currency conversion fees will apply for processing payments from other countries.

https://micropayments.paypal-labs.com/



Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

Weet er iemand of je dit ook ongedaan kan maken?
Dus terug overschakelen naar het gewone tarief?
Op die website vind ik daar niks van terug.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

huwitte
Community-lid
Dit is een e-mail van PayPal UK die misschien van dienst kan zijn.

If you would like, you may have your account returned to the standard payment processing rates. To opt out of micropayment pricing, you can contact customer service by taking the following steps:

1. Log into your PayPal account by accessing the PayPal website 2. Click on the 'Contact Us' link located at the bottom of the page 3. Next, click on the 'Contact Customer Service' link on the Help Center homepage 4. Select 'Sending/Receiving Money' as a topic, then 'PayPal Fees' as a subtopic 5. Summarize your request and click 'Continue'
6. Use the 'Additional Information' text box to submit your request and click 'Continue'

Once your request has been processed, we’ll email you to confirm that your account was returned to the standard payment processing rates.


http://forums.ebay.co.uk/thread.jspa?threadID=1200331923&tstart=0&mod=1262784203885



Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

Thx Huwitte, ik was er al bijna zeker van dat jij het antwoord op mijn vraag wel zou weten.
:-D

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

Beste Huwitte,

CCs voor verschillende accounts mogen niet dezelfde zijn.

ik veronderstel dat je met CC (credit card) bedoeld?

ik heb een premier rekening geopend zonder credit card maar gelinkt aan mijn bankrekening voor eventuele macropayments te ontvangen.
Is dit correct?

bedankt
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

huwitte
Community-lid
CC = creditcard 😉

Dit schreef paypallambik@ebay.com hier jaren terug over:

Met een PayPalrekening zonder creditcard kun je geld ontvangen, bijvoorbeeld voor verkochte artikelen op eBay.

Houdt er alleen wel rekening mee dat je zonder creditcard niet door onze controleproces heen kunt. Dit heeft vooral invloed op je verzend- en opnamelimiet.

Op het moment dat het verzendlimiet
(geldt ook voor de opnamelimiet) is bereikt zal je als user ook een creditcard moeten toevoegen en laten controleren om de limiet te verwijderen.

Ik twijfel eraan dat het al mogelijk is uw PayPal rekening te bevestigen met uw bankrekening zoals in Nederland het geval is, het staat zo wel in de volgende FAQ en in de hulppagina’s van PayPal.be. Maar u kunt geld overschrijven van uw PayPal account naar uw bankrekening en omgekeerd. In deze FAQ staat ook waar u de limieten van uw rekening kan bekijken.
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/payments/paypal/vragen.html


Zonder gecontroleerde PayPal rekening kan men op eBay ook niet verzenden naar of aanbieden in het buitenland of luxe merkartikelen aanbieden, aankopen bij sommige buitenlandse verkopers die dit ingesteld hebben bij hun vereisten voor kopers, of aanbiedingen kopen die de knop “directe betaling vereist” hebben.



Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Micropayments, voor het ontvangen van kleine bedragen

huwitte
Community-lid
Om een gedacht te geven van de limieten bij een premier account zonder creditcard:

  	# Rekeningtype: Premier 
# Status: Niet-gecontroleerd

Type limiet Bedrag
Verzendlimiet per transactie €1.000,00 EUR
Verzendlimiet per jaar €1.500,00 EUR
Opnamelimiet per maand €750,00 EUR
Opnamelimiet per jaar €1.000,00 EUR
Ontvangstlimiet per jaar €2.500,00 EUR


Dit wil zeggen dat u niet meer dan 2500 euro per jaar kan ontvangen op uw PayPal rekenening en niet meer dan 1000 euro per jaar kan opnemen naar uw bankrekening.



Bericht 7 van 7
laatste antwoord