annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PASOP VOOR PAYPAL

In dit land is alles mogelijk, heb voor 163 euro verkocht aan een Fransman, die vroeg goedkoopste verzending, onder de 2 kilo is dat zonder bewijs.
Met handen en voeten uitgelegd aan Paypal, resultaat, 163 euro van mijn rekening en teruggstort aan koper, fransman heeft zijn ebay account gesloten, toch raar , maar allee, paypal is voor mij geschiedenis, als ze de dieven al gelijk geven.
Dus aan allen pasop, verstuur enkel met verzekering en wees niet naief zoals ik, altijd de wens van de koper..........maar toch 163 euro kwijt.
Dominique
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

PASOP VOOR PAYPAL

Ik verstuur enkel nog aangetekend indien er met PayPal betaald wordt.

Sinds die verplichte PayPal ingevoerd is ben ik op een paar maand een paar honderd euro kwijt om PayPal betalingen te ontvangen in combinatie met pakketten die zogezegd niet aankomen.

Meermaals mijn beklag gedaan bij Ebay. Met PayPal alleen maar miserie.

PayPal vind het zelfs leuk om een betaling te blokkeren voor een transactie die helemaal afgerond is. Beide partijen hebben positieve feedback gegeven. Kans is groot dat die gewoon naar de koper teruggeboekt wordt.

Een gewone broekzak-vestzakoperatie is die PayPal. Als Ebay een beetje respect had voor zijn verkopers zou die verplichting gewoon terug afgeschaft worden!!!

Ik heb het voor de verplichte invoer altijd zonder PayPal gedaan. Nooit problemen gehad. Via PayPal ben je nooit zeker. Nu meermaals voorgehad dat PayPal zelf een betaling blokkeert gewoon ter controle. Resultaat tot op heden was wel steeds dat die teruggeboekt werd naar de koper.

En dan Ebay maar promoten dat dit een veilige manier van betalen is. Laat me niet lachen...
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

PASOP VOOR PAYPAL

Voor kopers is dit de veiligste manier. Als verkoper... tja, altijd zorgen dat je ingedekt bent...
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

PASOP VOOR PAYPAL

Tja maar het probleem zit hem in items die en in een enveloppe nog net kunnen en een geringe waarde hebben.
Aangetekend verzenden is soms duurder dan het item zelf.
Heb het ook meegemaakt,niet aangekomen,maar 14 dagen later stond mijn object te koop.
Sommige kopers kunnen van paypal wel misbruik maken:-x
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

PASOP VOOR PAYPAL

Grootste probleem is dat kopers uw aanbiedingen niet altijd lezen. Staat in alle aanbiedingen vermeld. Toch zijn er die uit de lucht gevallen komen.

Een paar items zijn al een tijdje gelezen verkocht en via PayPal betaald. Ik heb een betaalverzoek van € 4,60 gedaan, maar geen reactie. Ook geen ractie op mijn mails. En met dat mailsysteem van Ebay dat de laatste tijd zo goed werkt, ben je nooit zeker of die mails wel aankomen.

Pffffffffffffffff, om het haar uit uw kop te trekken is't. Kl*t*PayPal.
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

PASOP VOOR PAYPAL

kriomn
Community-lid
wat een zooitje is dat met paypal ?????????heb verkocht aan portugees , zou niks ontvangen hebben ,legt claim via paypal ,moet ik info geven maar word ik van hot naar haar gestuurd , is dat de bedoeling van paypal ?????????????????
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

PASOP VOOR PAYPAL

Ik heb mijn paypal afgesloten, ik weet het ben nu ook benadeeld als ik iets koop, maar die dievenbende ben ik grondig beu, en die paar euro's dat ik minder verdien daar ze niet met paypal kunnen betalen zijn snel terugverdiend.
Is in zake een goed systeem als er eerlijke mensen aan het hoofd ervan zitten, ik heb een feedback van 933 en 100% , en nog geven ze iemand gelijk met feedback 88 en 5 negatieve !!
Verstaan wie wil.
Bericht 7 van 7
laatste antwoord