annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal : Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd of toch niet ... ??

katelijnecollector
Community-lid
Op 2 januari werd er op mijn Paypal account een beperking opgelegd , dit om 'gecontroleerd lid' te worden .

Na 3 faxen (1ste was van identiteitskaart maar onleesbaar wegens te klein , 2de fax zelfde identiteitskaart A5 uitvergroot en 3de van Pidpa) werden er 2 kleine bedragen op mijn bankrekening gestort die ik bij Paypal moest ingeven . De ingegeven bedragen waren correct en mijn beperking werd vandaag opgeheven . Ik ontving onmiddellijk deze e-mail :

Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd

Beste xxxxxxxx,


Hartelijk dank voor het bevestigen van uw INGrekening x2791. Uw rekening is nu gecontroleerd en uw PayPal-Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Het PayPal-team


Bij nazicht 2u na de opheffing staat er nog steeds een rode balk en een betaling uitvoeren gaat nog steeds niet .

Wat nu ??? 😞
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Paypal : Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd of toch niet ... ??

joaquin-antique
Community-lid
Staat er dan wel een saldo op uw PayPal rekening of heeft u er een creditcard aan gekoppeld?





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Paypal : Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd of toch niet ... ??

katelijnecollector
Community-lid
Natuurlijk staat er een saldo op , een creditcard hoef ik niet aangezien er constant geld opstaat , met dit geld betaal ik mijn ebay factuur , is er nog over investeer ik dit in lego . Ik heb zonet een e-mail naar Paypal gestuurd met de vraag waarom mijn account nog steeds geblokkeerd is 2 dagen na te zijn "gecontroleerd en vrijgegeven" .
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Paypal : Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd of toch niet ... ??

katelijnecollector
Community-lid
Mijn paypalrekening is nog steeds geblokkeerd .

Ik heb van Paypal een e-mail ontvangen waarin staat dat de 2x gefaxte identiteitsbewijs onleesbaar is dus ook in het gefaxte A5 formaat . Ik heb daarom haarscherpe foto's genomen (voor- en achterkant) en doorgemaild naar service@paypal.be

Wat krijg ik terug :

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients was aborted after 2 second(s):

* service@paypal.be

DUS : haarscherpe foto's van identiteitskaart doormailen gaat blijkbaar niet want hun spamfilter houdt ze tegen .

WAT NU ??? Iemand een oplossing hiervoor ?
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Paypal : Uw Verstuur- en opnamelimieten zijn verwijderd of toch niet ... ??

huwitte
Community-lid
Kunt u de bestanden niet via het klachtencentrum uploaden. Dacht dat elk bestand niet groter dan 1,5 MB mocht zijn met een totaal van maximum 5 MB. De bestandsnaam mag niet meer dan drie nummers bevatten.
Zo doet u dat:

Wat voor documenten kunnen er van mij gevraagd worden? Hoe kan ik documenten vanaf het Klachtencentrum uploaden?

De documenten die gevraagd worden, zijn afhankelijk van de reden waarom uw rekening beperkt is. U kunt de vereiste documenten vinden in het Klachtencentrum.
U kunt de vereiste documenten per fax verzenden, per post opsturen of ze direct naar ons systeem uploaden.

Ga als volgt te werk om bestanden te uploaden:
1. Log in op uw PayPal-rekening op http://www.paypal.be.
2. Ga naar het Klachtencentrum en klik op 'Oplossen' in de actiekolom van de desbetreffende kwestie.
3. Klik op 'Klacht oplossen'.
4. Selecteer het keuzerondje om de documentatie te leveren en klik op 'Doorgaan'.
5. Voeg een methode toe om uw documentatie te verzenden.
6. Om uw documentatie te uploaden, klikt u op Bladeren.
7. Selecteer het bestand dat u wilt uploaden.
8. Klik op 'Openen'.
9. Geef het bestand een herkenbare titel (de titel mag niet meer dan drie nummers bevatten) en klik op ‘Dit bestand toevoegen’.




Bericht 5 van 5
laatste antwoord