annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal account vraag

Vraagje omtrent mijn paypal account.
Als ik inlog bij mijn paypal account en ga kijken bij mijn rekening informatie staat er : Rekeningtype: Privé Status: Gecontroleerd

Maar als ik na een paypal betaling het receipt in mijn mailbox krijg staat er in die receipt email boven mijn adres: Shipping address - unconfirmed.

Hoe kan dit? En wat kan ik doen?
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Paypal account vraag

huwitte
Community-lid
Dat is normaal voor Belgische paypal accounts: rekeningtype “gecontroleerd (verified)” en verzendadres “niet-bevestigd (unconfirmed)”. Buiten de US, CA en UK zijn er geen bevestigde PayPal adressen omdat het controlemechanisme dat daar gebruikt wordt hier niet bestaat.

Dat is geen probleem, er was een tijd dat verkopersbescherming voor eBay objecten alleen geldig was als er verstuurd werd naar een bevestigd adres, maar sinds enkele jaren is die verkopersbescherming niet meer afhankelijk van het al of niet bevestigd zijn van het verzendadres.



Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Paypal account vraag

Dank je huwitte, maar het probleem zit zo: heb toch de paypal betaling doorgestuurd naar de verkoopster die niet wilde verkopen. Dit omdat ik geen aantekening wilde voor niet betalende koper.
Ze heeft het geld direct treuggestord en zette er ook de melding bij dat ze sowieso niet verzend naar een unconfirmed address. Wat inderdaad klopt want dat staat in mijn receipts.
Ze zegt dat ze nu een reden heeft mijn betaling niet te accepteren.

Is er nog iets dat ik kan doen?
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Paypal account vraag

Laat gewoon alles maar passeren en eenmaal je een aantekening krijgt, teken dan meteen bezwaar aan met de bewijsstukken die je hebt (haar mails).

Met deze verkoper zal je toch nooit tot een aanvaardbaar eindresultaat komen.


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Paypal account vraag

Bedankt voor de tip hetzijspoor.
En ik begrijp wat je bedoelt maar ik wil gewoon dat ze op haar plaats word gezet. Ze probeert mij nu de schuld te geven en een reden te zoeken om mij het object niet te verkopen. Wat totaal onterecht is ik ben een koper die altijd alle transacties netjes en stipt afhandelt en ik verwacht hetzelfde van de verkoper.

Is er geen manier om te bewijzen of haar te laten zien dat de Belgische paypal accounts anders zijn?
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Paypal account vraag

huwitte
Community-lid
U kunt haar altijd het volgende knipsel uit de UK eBay site opsturen. Vermits de aanbieding in aanmerking komt voor zowel kopers als verkopersbescherming is de verkoper verplicht om te versturen naar een unconfirmed address. In de UK bestaan er zowel confirmed als unconfirmed PayPal adressen. Maar hier op het Europese vasteland bestaan er trouwens geen bevestigde PayPal adressen.

If a transaction is eligible for coverage under the Seller Protection Policy, a seller must post to the address found on the Transaction Details page (regardless of whether that address is confirmed or not).
http://pages.ebay.co.uk/help/buy/questions/confirm-address.html



Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Paypal account vraag

Heel erg bedankt voor de link huwitte !
Bericht 7 van 7
laatste antwoord