annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom kunnen

silvercats1
Community-lid

De kopers mijn rekeningnummer niet zien? moet ik iets veranderen aan de instellingen?



Ik had het vorige week zelf als koper dat ik die ook niet zag .



zoveel jaar geleden kon dit wel is er daar verandering aan gebeurd?



Dank u

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Waarom kunnen

Ik heb dat eigenaardig probleem ook!


 


Ik stuur alle gegevens, toch krijg ik mails binnen om het rek. nr. door te sturen.


 


Ofwel vinden kopers het nummer niet.


 


Johan

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

silvercats1
Community-lid

Johan, heb je dat al lang?ik  heb nu nog eens alles gecontroleerd en alles staat goed ingesteld,



Ik snap het niet ,wel vervelend vind ik 🙂

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Vorige week een aankoop gedaan en ik vond ook nergens een rekeningnummer, die verkoper was ook heel verbaasd toen ik hem naar zijn nummer vroeg.. volgens hem moest dat op zijn account staan... nu ja, het werd opgelost per mail, maar toch...

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Ik denk het te snappen.


 


Ebay doet er alles aan omdat kopers met paypal zouden betalen, omdat ze hier ook aan verdienen.


 


Lijkt me dus logisch dat ze het wat moeilijker maken om effectief over te schrijven en ze duwen je paypal werkelijk in je strot.


 


Er zijn al zeer veel onderwerpen over paypal te vinden op dit forum, zal het dus niet opnieuw starten.


 


,-)

Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Ik weet niet wat hier allemaal gebeurt, maar ik heb de indruk dat enige logica mij hier ontgaat.


Bij alle aankopen kreeg ik binnen de 48 uur een mailtje met alle betalingsgegevens, behalve bij de laatste drie, daar moest ik dan maar zelf op zoek naar dat nummer... bij twee moest ik noodgedwongen de verkoper aanschrijven om hem dat nummer te vragen, dat vind ik geen manier van zaken doen!


Ik betaal altijd direct, soms zelfs dezelfde dag van aankoop, sommigen hier kunnen dat beamen, maar op deze manier is onmiddellijk betalen niet meer mogelijk en gaat mijn reputatie van, snelle betaler de mist in.... wat ook betekent dat de levering langer op zich zal laten wachten.


Kopers verplichten om met PP te betalen??? Kopers wegjagen op die manier ja... stuur opnieuw die facturen na aankoop!

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Als verkoper stuur ik altijd de betalingsgegevens naar de kopers, binnen de 10 minuten na afloop van de veilingen.


Met 'Nu Kopen' is dat natuurlijk moeilijk, je kan niet heel de dag achter de computer zitten.



m.
Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

@mikmak,


 


Daarom dat ik ook zei: "binnen de 48 uur" (soms sneller), ook kreeg ik in het verleden meer dan eens een bevestiging van de aankoop waar buiten het totaalbedrag ook meteen het rekeningnummer stond vermeld... nu moet de koper zelf maar uizoeken op welke rekening die moet betalen???


Stel je voor dat ze allemaal zo beginnen, alle rekeningen die ik thuis in de bus krijg vermelden anders wel de nodige betaalgegevens hoor... zou ook maar erg zijn... en hier moet je dan maar uitzoeken???

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Er loopt wel meer fout lijkt het...


Mijn partner kocht gisterenmorgen om 8h iets op ebay en wacht nog steeds op de bevestigingsmail van haar aankoop...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 14
laatste antwoord

Waarom kunnen

Yeps, kopers krijgen bevestigingsmail bijna op het moment dat we leveren.



Er is duidelijk iets mis met de mails van aankoop, factuur en verzending.



deze morgen 6 aankopen verzonden en de laatste bevestiging is een half uurtje geleden binnengekomen.



Ik krijg de mails van paypal WEL binnen maar de aankoopbevestigingen niet of VEEL later.



D.

Bericht 10 van 14
laatste antwoord