Zeker niet versturen zolang er geen betaling binnengekomen is op uw PayPal account. Dit is te zien in de geschiedenis van uw PayPal account.
Als daar niets te zien is, is het ofwel een poging tot oplichting, ofwel heeft de koper een foutief e-mail adres gebruikt om naar te betalen. In het laatste geval krijgt u geen mail van PayPal als dit foutief e-mail adres niet in gebruik is door u, blijft de betaling bij de koper in behandeling staan, en kan deze zijn betaling annuleren door middel van de link (cancel) die hij krijgt als hij op details van de betaling in zijn betalingsgeschiedenis klikt.
Hoe kunt u controleren welk e-mail adres de koper normaal gebruikt heeft om de betaling aan te doen? In uw geval bent u verplicht geweest een PayPal e-mailadres op te geven in het verkoopformulier toen u die aanbieding maakte. Het is dat e-mailadres dat gebruikt wordt bij afhandeling als er een PayPal betaling gedaan wordt.
Hoe kunt u zien welk e-mailadres u gebruikt hebt bij de aanbieding? Ga naar uw “mijn eBay”, naar het verkochte object, en klik daar op verkoop een soortgelijk object of op opnieuw aanbieden en kijk welk PayPal e-mailadres ingevuld is op het formulier dat dan opent. Daar heeft de koper op betaald als hij afhandeling gebruikt heeft. Sluit het formulier terug zonder het object opnieuw te plaatsen.
Zie ook de volgende Engelstalige gids:
PayPal payment Pending, not received a payment notification email
http://myweb.tiscali.co.uk/ajcardiac/No%20PayPal%20Payment%20Email%20Received.htm