annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

neenake
Community-lid
hallo,

het is de eerste keer dat ik via paypal laat betalen.
Iemand heeft mijn object gekocht en zegt dat hij deze direct al betaald heeft (zondag 14/03/2010). Nu is mijn vraag hoe lang het duurt eer het bedrag zichtbaar is op mijn paypal? heb een mail gekregen van ebay dat hij betaald heeft maar als ik kijk op de rekening staat er nog altijd 0 euro op.

Wie helpt
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

Je krijgt normaal een mail van Paypal, NIET van ebay ...

Dus komt de mail toch zogezegd van ebay, dan is het best dat je even wacht met verzenden en dat hier even meedeelt op het forum !

Geef even info !





Bericht 2 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

Duur nieuwmodisch en electronisch object met Nu Kopen, door een nul-FB-er = vermoedelijk poging tot oplichting.
(zeker als je zogezegd een mail van ebay krijgt)
Moet je niet verzenden naar Nigeria of zo ?:-)
Ik denk dat je best de verkoop annuleert en creditering aanvraagt.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 3 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

neenake
Community-lid
ok heb het nog eens nagekeken, maar hij heeft zelf een mail doorgestuurd van paypal dat hij betaald heeft.

maar zie niks op mijn rekening?

Heb hem net een mail gestuurd, en stuurt mij zijn gegevens en paswoord om op zijn naam in te loggen.

Bij hem staat dat het betaald is, en bij mij staat nul euro op de rekening.

Heb ik mss iets misgedaan met mijn paypal rekening ofzo?
Bericht 4 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

huwitte
Community-lid
Zeker niet inloggen met zijn gegevens.

Een betaling moet u altijd kunnen zien als u zelf inlogt op uw PayPal rekening en kijkt onder “mijn rekening” > “geschiedenis”. Zie of daar een betaling binnengekomen is en kijk naar de “status betaling”. Zou kunnen dat de betaling nog in behandeling is omwille van uw beperkte verkoopgeschiedenis (geblokkeerd in afwachting van de vrijgave) maar dat zou daar moeten vermeld worden evenals op de e-mail die u gekregen heeft van PayPal.

En als u in uw betalingsgeschiedenis in uw PayPal account niets ziet is het zo goed als zeker een poging tot oplichting.



Bericht 5 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

huwitte
Community-lid
Ook best eens nakijken of het e-mailadres gebruikt in de PayPal betaling (volgens de mail) hetzelfde is als dat van uw PayPal account.



Bericht 6 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

neenake
Community-lid
ik zie toch niets bij mijn geschiedenis staan.

De koper heeft zijn status nog eens nagekeken en zegt dat het in behandeling is.

Enig idee hoelang zoiets kan duren?
Bericht 7 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

huwitte
Community-lid
Zeker niet versturen zolang er geen betaling binnengekomen is op uw PayPal account. Dit is te zien in de geschiedenis van uw PayPal account.

Als daar niets te zien is, is het ofwel een poging tot oplichting, ofwel heeft de koper een foutief e-mail adres gebruikt om naar te betalen. In het laatste geval krijgt u geen mail van PayPal als dit foutief e-mail adres niet in gebruik is door u, blijft de betaling bij de koper in behandeling staan, en kan deze zijn betaling annuleren door middel van de link (cancel) die hij krijgt als hij op details van de betaling in zijn betalingsgeschiedenis klikt.

Hoe kunt u controleren welk e-mail adres de koper normaal gebruikt heeft om de betaling aan te doen? In uw geval bent u verplicht geweest een PayPal e-mailadres op te geven in het verkoopformulier toen u die aanbieding maakte. Het is dat e-mailadres dat gebruikt wordt bij afhandeling als er een PayPal betaling gedaan wordt.

Hoe kunt u zien welk e-mailadres u gebruikt hebt bij de aanbieding? Ga naar uw “mijn eBay”, naar het verkochte object, en klik daar op verkoop een soortgelijk object of op opnieuw aanbieden en kijk welk PayPal e-mailadres ingevuld is op het formulier dat dan opent. Daar heeft de koper op betaald als hij afhandeling gebruikt heeft. Sluit het formulier terug zonder het object opnieuw te plaatsen.

Zie ook de volgende Engelstalige gids:

PayPal payment Pending, not received a payment notification email
http://myweb.tiscali.co.uk/ajcardiac/No%20PayPal%20Payment%20Email%20Received.htm



Bericht 8 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

quasi9522
Community-lid
De koper heeft zijn status nog eens nagekeken en zegt dat het in behandeling is.

De "in behandeling " duurt 1 maand .Daarna wordt het geanulleerd.De betaling zal dus NIET gebeuren....
Zelf al enkele keren meegemaakt (ben zelf "alleen koper").
Een betaling via paypal gebeurt normaal direkt...tenzij er problemen zijn zodat de betaling niet kan doorgaan.Hierdoor krijg je "in afwachting" .

Mijn oplossing : paypalbetaling zelf anulleren en een andere betalingswijze gebruiken.

Heb hem net een mail gestuurd, en stuurt mij zijn gegevens en paswoord om op zijn naam in te loggen.

ps : iemand die zijn eigen paypaladress en wachtwoord verzend via mail zou ik zelf niet vertrouwen.Je kan jezelf immers vragen stellen over de manier van betalen door deze koper.
Bericht 9 van 21
laatste antwoord

bedrag zichtbaar op de paypal rekening

ps : iemand die zijn eigen paypaladress en wachtwoord verzend via mail zou ik zelf niet vertrouwen.Je kan jezelf immers vragen stellen over de manier van betalen door deze koper
Helemaal met je eens, quasi. Er klopt iets niet...


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 10 van 21
laatste antwoord