annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ben ik verplicht om een bod te betalen ?

hallo , ik heb onlansg een bod gedaan op iets en ik was de eerste bieder nu is de veiling afgelopen kan er niet meer op geboden worden maar de rekenning valt nogal zeer hoog uit aangezien het van duitsland moet komen ben ik dan verplicht om te betalen ?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ben ik verplicht om een bod te betalen ?

Ja normaal moet u betalen, u kon best op voorhand vragen hoeveel de verzending ging kosten. Een verkoper op ebay kan u echter niet dwingen om te betalen, u kan best de verkoper contacteren om te zeggen dat u de prijs te hoog vindt en vragen om de koop te annuleren, dan weet de verkoper waar hij aan toe is en zit hij niet te wachten op het geld.

 



m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ben ik verplicht om een bod te betalen ?

de rekenning valt nogal zeer hoog uit aangezien het van duitsland moet komen...

 

Ik veronderstel dat je het hebt over de verzendingskosten? Die stonden toch vermeld in de aanbieding of niet?

Duitsers versturen meestal per koerierdienst (UPS, DHL, DPD...) en dat kost iets meer maar je hebt een zekerheid dat je je spullen krijgt. Ik moet mijn voorganger hier bijtreden, indien het onduidelijk was, eerst contact opnemen met de verkoper alvorens te bieden/kopen... je kan twee dingen doen: of je betaal gewoon, of je vraagt de verkoper een annulatie, kwestie van het humaan op te lossen en in de toekomst beter opletten... met een "0"-account ben je in elk geval niet goed bezig!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord