annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling paypal met een tweede kredietkaart

lambretta25
Community-lid
Ik doe al jaren afhandelingen met een kredietkaart via Paypal. Deze staat op mijn nv.....boekhoudkundig moeilijk te rechtvaardigen soms.
Ik heb nu een tweede kredietkaart, privé (ander email). Ik kan onmogelijk via Paypal betalingen doen voor Ebay aankopen met deze tweede kaart. Wat moet ik doen om een tweede kaart te kunnen gebruiken?
thx
Frank ik zou een tweede credietkaart willen gebruiken op eenzelfde ebayaccount.
(privé en zakelijk)
Kan dit?
ik zou een tweede credietkaart willen gebruiken op eenzelfde ebayaccount.
(privé en zakelijk)
Kan dit?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

betaling paypal met een tweede kredietkaart

huwitte
Community-lid
"ik zou een tweede credietkaart willen gebruiken op eenzelfde ebayaccount."

In uw PayPal account, onder “rekening” > “profiel” is er de mogelijkheid om meerdere creditcards toe te voegen. Als er geen saldo staat op het PayPal account wordt bij betaling standaard de creditcard genomen die aangevinkt is als primair. Men kan echter een andere creditcard gebruiken voor een betaling door op de pagina “Uw betaling controleren en verzenden” op de link “wijzigen” (zie screen shot hieronder onder "andere omrekeningsopties") te klikken en de keuze te maken tussen de creditcards die toegevoegd zijn.



Onder profiel kan men ook meerdere emailadressen toevoegen en dit geeft de mogelijkheid om uw PayPal account te gebruiken met meerdere eBay accounts als u dat zou willen. En misschien kan het wenselijk zijn om voor de zaak en privé afzonderlijke PayPal accounts en eBay accounts te gebruiken.



Bericht 2 van 3
laatste antwoord

betaling paypal met een tweede kredietkaart

Om jezelf beter in te dekken en privé-aankopen te scheiden van professionele activiteiten, is het beter een tweede Paypal-account aan te maken.
Net zoals het belangrijk is om bij een zichtrekening een duidelijke scheiding te maken tussen privé en professioneel door voor beide een aparte rekening te hebben


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord