annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?heb artikelen geplaats voor 18 september

beste hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?

de artikelen waren toch geplaats voor 18 september

graag antwoord

in afwachting grt dolfijn

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?heb artikelen geplaats voor 18 september

klopt, maar heb je ze opnieuw aangeboden? Het gaat over 75 items per maand...niet 75 items per keer. zo heb ik het toch begrepen.

 

D.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?heb artikelen geplaats voor 18 september

Beste eBay-lid,

Vorige maand kondigden we aan dat we enkele wijzigingen in de kosten zouden aanbrengen op 11 september. Deze wijzigingen zijn nu gepland voor 18 september 2013.

Vanaf dan moeten particuliere verkopers geen plaatsingskosten betalen voor de eerste 75 veilingaanbiedingen per maand.*

Dit is niet inclusief de optionele kosten zoals voor aanbiedingen in veilingvorm met de optie Nu kopen. Die kosten blijven hetzelfde (€ 0,05 per aanbieding).

Wijzigingen in de plaatsingskosten voor veilingen vanaf 18 september 2013

Verkoopprijs

Plaatsingskosten voor veilingen – Alle rubrieken (vanaf de 76ste aanbieding per maand)*

€ 0,01 - € 1,00

€ 0,15

€ 1,01 - € 9,99

€ 0,35

€ 10,00 - € 24,99

€ 0,50

€ 25,00 of meer

€ 1,00

*Voor de volgende rubrieken gelden andere kosten: Motoren & Scooters, Quads, Jetski & Boten, Vliegtuigen. In die rubrieken betaalt u nog wel plaatsingskosten.

Wanneer u uw objecten in twee rubrieken aanbiedt, moet u bovendien ook plaatsingskosten betalen voor de tweede rubriek.

Deze voorwaarden gelden voor alle aanbiedingen, niet alleen vanaf de 76ste.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?heb artikelen geplaats voor 18 september

waarom heb ik dan geen mail gekregen van ebay ?

om me op de hoogte te stellen van de verandering van plaatsingskosten ?

nu moet ik zoveel plaatsingskosten betalen en heb niets  verkocht

grt dolfijn

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

hoe komt het dat ik zoveel plaatsingskosten moet betalen ?heb artikelen geplaats voor 18 september

 

ebay vindt dat je het maar op de mededelingen had moeten lezen (daar stond het wel)

 

Ik denk dat ebay het beoogde resultaat heeft behaald: een aantal verkopers heeft die mededelin niet gelezen en heeft bij het (opnieuw) aanbieden niet gemerkt dat ze nu kosten moesten betalen.

 

Resultaat: kassa kassa!

 

 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord