annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbieding voortijdig beëindigen

Deze functie werkt al maanden niet meer. Telkens ik probeer een aanbieding voortijdig te beëindigen, krijg ik volgend melding: "We hebben overal gezocht. Zo te zien is deze pagina ribbedebie. Als u nog hulp nodig hebt, kunt u onze hulppagina's raadplegen". Contact met de zogenaamde customer support brengt niets op. Ze vragen een screenshot door te sturen naar een link die niet werkt of de screenshot als bijlage bij een bericht te voegen, maar je kan geen bijlages uploaden bij een bericht. Vind dit ronduit schandalig. Verkoopcommissie opnieuw omhoog terwijl de website niet naar behoren functioneert en probleem gewoonweg niet wordt opgelost!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Aanbieding voortijdig beëindigen

Ik sluit me aan bij uw commentaar m.b.t. het voortijdig beëindigen van een aanbieding en de pagina die "ribbedebie" is. Ook het probleem met de automatisch geplaatste banner "gratis verzending" wanneer dat uitsluitend geldt voor de mogelijkheid het object op te halen, blijft hardnekkig aanwezig. Merk op dat dit reeds voor andere ebay leden problemen opleverde met kopers uit het buitenland (zie forum).

Dit wordt stilaan een reden om de verkoop op ebay stop te zetten. Herr_ewijn.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Aanbieding voortijdig beëindigen

Op zoek naar de oplossing voor mijn hoger vermeld banner probleem (nog niet gevonden) heb ik ingelogd op de UK site van ebay. Daar  vond ik deze link:

https://www.ebay.co.uk/help/selling/listings/creating-managing-listings/cancelling-listing?id=4146

 

Mogelijk is dat een oplossing voor ihateheidi.

vriendelijke groet.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord