annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foto's plaatsen in tekstvak

Bij bepaalde adverteerders zie je foto's staan tussen de tekst in het tekstvak. Kan mij iemend vertellen hoe je dit kan doen?


Waarvoor dank aan allen.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Foto's plaatsen in tekstvak

Tja, simpel eigenlijk : alle pagina's met Ebay veilingen staan op het internet, en volgen html conventies. Als je zelf een item aanbiedt, dan vul je zo'n formuliertje in. Wat je aanklikt/ schrijft in het tekstveld van dat formulier wordt automatisch omgezet in html code . Als je een foto wil toevoegen: (1) moet je zien dat je foto's al ergens gehost zijn op internet -maw ze mogen niet op je pc staan, ze moeten al online staan. (2) Klik je in het tekstvak (recht onder de titel "beschrijf het object etc..." op de TAB "HTML" ipv "standaard". Daar vind je dan ook de html codering terug. Hier kan je rechstreeks je benodigde html codering toevoegen voor de dingen die je wil realiseren.


 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Foto's plaatsen in tekstvak

Nog simpeler : open een account (gratis) bij Mijnalbum.nl, wat zo simpel is dat zelfs ik erin geslaagd ben.


De foto's die je daar geplaatst hebt kan je "openen" en daarna gewoon copy-pasten




If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Foto's plaatsen in tekstvak

@ sinaai: die kende ik nog niet. leuke tip, dankjewel !

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Foto's plaatsen in tekstvak

Beste mensen, bedankt voor de tips, kga direkt aan de slag.


Groeten.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Foto's plaatsen in tekstvak

@midcentmodlover : Graag gedaan 😄




If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 6 van 6
laatste antwoord