annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips voor Mijn eBay pagina

maghermanthomas
Community-lid

Ik heb net gezien dat wanneer je inlogt op eBay.com en dan je eigen eBay pagina bekijkt bij verkopen, dat er staat hoeveel views een bepaald item heeft net als het aantal volgers.


Hier op eBay.be en ook op eBay.co.uk zie je enkel de volgers.



Is er een mogelijkheid om dit toe te voegen aan eBay.be? Ik vind dit wil handig om te zien of je items veel in zoekresultaten voorkomen, je items veel bekijk hebben en dan te zien of het ook succes heeft in het aantal volgers/biedingen.



Alvast bedankt!



(PS Indien suggesties ergens anders moeten worden geplaatst, mijn excuses)

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Tips voor Mijn eBay pagina

Dat is al aanwezig op Ebay.be maar je moet het wel activeren.


 


Vraag eerst een lijst van de items op die je aan het verkopen bent. Rechts boven aan heb je de link aanpassen.


 


Deze brengt je naar een nieuw scherm waar je uw weergave kan aanpassen. Je kan kolommen toevoegen of verwijderen. Eén van de kolommen die je kan toevoegen is "aantal keer bekeken".

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Tips voor Mijn eBay pagina

Hallo, super fijn, dit wist ik ook nog niet.  Heb ik weeral bijgeleerd van andere leden. 


Toch enig , niet waar.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Tips voor Mijn eBay pagina

Hallo,


Ik heb dit ook geprobeerd maar dit lukt mij niet.  Zou dat heel handig vinden.  Ik kan maar juist aantal volgers aanvinken.  Ben ook niet zo handig met computers.  Kan iemand mij misschien nog iets duidelijker uitleggen.  heel hartelijk bedankt.


Rita

Bericht 4 van 4
laatste antwoord