annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie is wie ?

Hallo,


 


Ik dacht dat leuk was om eens wat op te starten wie dat wie is?


 


Vanuit een zekere anonimiteit durven we al eens wat stouter reageren op een forum maar infeitte wie een beetje zoekwerk doet kan zeer vlug achterhalen wie achter die nickname schuilt.


 


Dus, graag vertel ik bij deze wie ik ben.


 


Ik ben Johan, op dit moment 47 jaar, een gevoelensmens, hart op de tong en niet benauwd voor een stevige discussie.  Zeer sociaal bewogen en hou me bezig met jeugd muziekwerking. Ik werk eigenlijk al 5 jaar voor een begrafenisondernemer in Oostende (wat een verrassing hé) en doe dus de uitvaartceremonies. Ik heb nog tal van beroepen gedaan maar de lijst zou iets te lang worden. 'k Wil nog meegeven dat ik muzikant ben.


 


Ik help Saskia, m'n echtgenote met de zaak in tweedehands en antiek en doe nu enkel nog voor Ostendantiquefair de Ebay aanbiedingen. Saskia stopt volledig de Helly Hansen afdeling in haar winkel, is dus in uitverkoop. We laten de account over aan Jean en z'n echtgenote die deze afdeling wellicht na een proefperiode zal opkopen. (Jean en z'n echtgenote Miranda)


 


Ziezo,   nog vragen?  


 


Groetjes  Johan


 


 


(ps: Saskia is niet voor dit soort forums, dus die zal zeker niets schrijven)


 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Wie is wie ?

drumcorpsbelgium
Community-lid

Hoi,


 


Ik ben Jean uit Oostende en wil heel graag een eigen echte winkel opstarten.   Ik ben gestart met nu en dan eens op een rommelmarkt te verkopen heb de smaak te pakken. Ik ben 25 jaar en werk reeds 3 jaar in een supermarkt, en ben een eigen bedrijfje aan het opstarten om op internet tweedehands spullen te verkopen volledig zelfstandig. Ik wil m'n eigen baas worden en heb de mogelijkheid gekregen om van verschillende mensen spulletjes te verkopen zonder echt te moeten investeren. Ik krijg het in "depot".  (o.a. van ostendantiquefair)


 


Alle tips zijn zeer welkom. Ik heb eerst een gewone ebayaccount geopend omdat ik zeer weinig kan investeren en heb nu ondervonden als ik zou met een account voor de zelfstandigen openen dit mij onmiddellijk dure plaatsingskosten zou brengen omdat ik verschillende objecten onmiddellijk aan hoge prijs start.


 


Ziezo, dat weten jullie dan ook.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord