annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verdachte transactie

vintage_heat
Community-lid
hallo

wat moet ik hiermee doen?

een amerikaan met 0% fb heeft mijn object gekocht met bijkomende vraag:

Dear Seller, I am purchasing this item as a gift for my best friend who lives in Nigeria, for his wedding coming, next month. But before purchase, i want you to assure me that the item is in good condition. If it is, kindly get back to me with the correct shipment cost of the item via DHL (www.dhl.be) or FEDEX (www.fedex.com/be/) delivery only, to Nigeria, and also your paypal Email Address, so as to make the necessary payment for the item.

Gelieve het object naar onderstaand adres te versturen:
Al Pacini


Ik heb hem gezegd dat ik het wel naar de US wil verzenden op zijn risico, met volgnummer en dat hij dan zelf maar ziet wat hij doet...

Eigenlijk wil ik deze transactie annuleren omdat ik het niet vertrouw....bovendien heb ik enkel naar belgie verzenden aangeklikt

wat moet ik doen?
Ik wil namelijk wel nog deze camara snel verkopen...
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170475599058&ssPageName=STRK:MESOX:IT



groetjes
Karl
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

verdachte transactie

vintage_heat
Community-lid
ondertussen een zoekopdracht gedaan en inderdaad klopt voor geen meter zijn verhaal..
kan ik transactie nu al eenzijdig annuleren?
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

verdachte transactie

Als je nog maar leest dat men koopt voor een vriend in Nigeria, laat je best een alarmbelletje rinkelen!

NOOIT maar dan ook NOOIT op ingaan !!!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

verdachte transactie

vintage_heat
Community-lid
merci
ik heb ondertussen een geschil geopend dat ik niet verzend naar de us noch nigeria, noch eender welk land dat hij zou voorstellen
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

verdachte transactie

Ook nooit een betaling aanvaarden,buiten ebay,via je emailadres.

Dus annuleren en als reden opgeven dat je moet verzenden naar een niet gecontroleerd adres.
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

verdachte transactie

e-user2
Community-lid
Melden aan eBay (met opgave van dat bericht inzake Nigeria) zodat ze deze account kunnen verwijderen. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

verdachte transactie

jufan65
Community-lid
Mijn zoon Ruben kreeg op 29 juli 2010 een aanbieding vanuit Engeland om zijn cd spelers te kopen. Hij bood ver over de prijs. Had ook gewoon via mailadres geboden en niet via ebay. De "koper" had het geld overgemaakt via ESSEX bank. Het geld stond daar dus te wachten tot we een inscheepnummer doorstuurden en dan pas zou het geld op onze rekening komen. We vertrouwden dit niet en vroegen een voorschot. We kregen nogal een opdringerige mail terug dat hij dat geld nu wel al had overgeschreven naar de essexbank en hij dit niet terug kon krijgen ?!!Na wat gesurf op google ontdekten we heel veel fraude zaken ivm dit soort praktijken!!!De mails werden telkens in een gebrekkig engels gestuurd ( terwijl die david johnson beweert een engelsman te zijn)
We zijn niet van plan onze spullen op te sturen!!!
Mensen, opletten dus! Als het te mooi is om waar te zijn = gevaarlijk.
grtjs,
An
Bericht 7 van 7
laatste antwoord