annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

Ik weet dat dit toppik al verschillende malen op het forum is verschenen maar ik krijg niets meer verkocht op ebay.

Ik open zelf een 2dehands winkel en moet vastellen dat het nu wel heel druk is in de verkoop van winterkledij.

Is het bij jullie ook zo kalm of is het echter bij mij alleen.

Groeten

nellaSmiley Vrolijk

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

Ik denk niet dat het aan jou ligt ,overal wordt er bitter weinig verkocht.

Zelf verzamel ik foulards van Hermès en bekijk bijna dagelijks alles wat nieuw wordt aangeboden ,steeds opnieuw dezelfde objecten wereldwijd.

Ik weet ook wel dat er crisis is,maar dat speelde voor dat soort items vorig jaar helemaal geen rol.

 

Aanbieden op ebay is er niet eenvoudiger op geworden en veel particulieren hebben andere oorden opgezocht.

Er zijn massaal veel prof. verkopers  en veel minder particulieren ,dus de verkoop daalt.

Ebay is begonnen met verkoop tussen particulieren ,later is het een verkoopplatform geworden voor zakelijke verkopers .

Maar de klanten zijn verdwenen!

Op de fora hekelen veel verkopers die particulieren ,maar die hebben ze net nodig.

De meeste klanten in een tweedehandswinkel brengen zaken binnen en kopen andere zaken ,maar op ebay is dat evenwicht verstoord.

 

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

Mijn concurrenten zijn bijna alle verdwenen van eBay, daarom verkoop ik nog best aardig.

Wel brengt het door de alsmaar stijgende kosten steeds minder op.

Ik denk dat er voor iedereen uiteindelijk een moment aanbrengt dat het op eBay niet meer loont.

Wat voor nieuwe kopers heel onduidelijk is geworden is hoe ze met PayPal moeten betalen.

Het aantal niet betalende fun-bieders is dan ook toegenomen.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

Siemenspoes dank u voor je antwoord.

Vind het wel jammer dat de verkoop kelnerd op ebay.

Inderdaad als ik vorige jaar zelf nog nieuwe jurken aanbood van Essentiel verkochten deze allemaal binnen de 14 dagen.

Nu staan ze er bijna 1 maand en 1 verkocht en dan nog erna laten weten dat ze het dan toch niet wenste.

Geen volgers en de pagina is maar 10 keer bekeken op bijna 1 maand.

 

Inderdaad wij hebben de particuliere klanten zeker nodig!

Ik heb nu een test gedaan en enkel de kledij aangeboden zonder afmetingen enz

Geen enkel vraag en dat is zeker niet normaal voor ebay.

 

Ebay moet dat toch ook ondervinden dat er minder is verkocht .

Ik zal nog afwachten tot laaste van september en dan moeten mijn conclusies trekken en ebay eventueel verlaten.

Het zal met spijt is het hart zijn maar de verkoop moet er ook zijn hé.

 

Groetjes

 

 

 

 

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

Poppemieke, waarom denk je dat Ebay aanpassingen gaat doen aan hun prijzenpolitiek...?

 

Zij zien ook dat de inkomsten verminderen.. daarom die beperkingen voor particulieren, dacht je nu echt dat dit was speciaal voor de prof verkopers? Ook daarom die aanpassingen voor prof verkopers, enz...

 

D.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Hoe is de verkoop bij jullie op ebay.

De arrongantie van Ebay,en zoals zovele Amerikaanse multinationals kent geen grenzen,maar ze zijn ziek in het hetzelfde bedje.Maar als ge hoog staat ,kan men laag vallen.De koncurentie geeft zoveel meer mogelijkheden,ik zou zeggen probeer het eens.Ik stop allezins  met eBAY,zoals zovele anderen.Een kostprijs van 25 % OP EEN OBJECT VAN  IETS MEER DAN EEN EURO,IS IN FEITE DE REINSTE DIEFSTAL!

Bericht 6 van 6
laatste antwoord