annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe meerdere dezelfde produkten tegelijkertijd kopen?

harry220971
Community-lid

Hallo iedereen hier,



Ik heb één produkt met bynow gekocht waarvan ik er eigenlijk 6 wil hebben.


Ik heb de verkoper al gecontacteerd en hij heeft me een totale gezamelijke prijs gegeven voor de 6 dus inclu de verzending en hij vraagt me met paypal te betalen wat ik kan.


Hoe ga ik dan eigenlijk best te werk?


Doe ik gewoon 5 maal bynow, maar als ik dan ga afrekenen dan heb ik 5 maal een betaling uit te voeren en dan klopt het totaal telkens niet want de verkoper heeft me een iets minder voor transport aangerekend vermits ik er 6 teglijkertijd wil kopen.


Of doe ik gewoon 1 maal bynow en vraag ik dan de verkoper nogmaals om een total request, zodat ik met paypal kan afreken.


Wie kan me wat meer uitleg geven wat ik het best kan doen?



Dank bij voorbaat


harold

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Hoe meerdere dezelfde produkten tegelijkertijd kopen?

Vermits de verkoper er blijkbaar 10 ter beschikking heeft,kan je best NU KOPEN gebruiken,daarbij het aantal 5 invoeren.


Je hebt er dus al 1 gekocht.Bij betalen zet je een kruisje bij je vorige aankoop en de nieuwe aankoop van 5 stuks.


Dan doe je gewoon  TOTAAL AANVRAGEN BIJ DE VERKOPER.


De verkoper zal je dan een mail zenden met het totaalbedrag.Zelf kan je in de factuur niets aanpassen.


Als de verkoper zijn factuur heeft aangepast ,kan je gewoon de betaling uitvoeren met pay pal.


Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Hoe meerdere dezelfde produkten tegelijkertijd kopen?

Door je betaling in 1 keer te doen bespaar je trouwens de verkoper kosten van Paypal :  buiten een % op het bedrag rekent PP een vaste kost PER betaling.




Bericht 3 van 3
laatste antwoord