annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oeps, onder de gordel

In maart koop ik op ebay 2 items van 49 euro...na veel over en weer kreeg ik vandaag het volgende bericht!


“particulier via internet is er nu eenmaal geen garantie dat u het ontvangt.”


Betekend dus dat ik gewoon naar mijn 90 euro mag fluiten, want door al dat over en weer mailen enz...zijn we vandaag de 50ste dag na aankoop en valt mijn kopersbescherming weg....


Jammer want ik kan hem geen negatieve geven want hij heeft dat account al dichtgedaan... werkt vermoedelijke onder een ander account nu...op naar zijn volgend slachtoffer misschien.


D.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Oeps, onder de gordel

Het verbaasd me een beetje dat een gebruiker van Ebay met zo'n grote FB dit probleem zolang laat aanslepen.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Oeps, onder de gordel

Ik geloof helaas in de oprechtheid van een koper & verkoper... ben al vaak teleurgesteld...helaas..


D.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Oeps, onder de gordel


Ik geloof helaas in de oprechtheid van een koper & verkoper...



Daar geloof ik allang niet meer in hoor, ben van nature nogal wantrouwig... ik laat zoiets nooit aanslepen, neem altijd nogal vlug actie als het te lang duurt naar mijn zin.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Oeps, onder de gordel

sony-san
Community-lid

met meer dan 2000 feedbacks ik denk dat uw verhaal klopt niet?! jij weet goed de regels van pay-pal ,dus....;-)

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Oeps, onder de gordel


Ik geloof helaas in de oprechtheid van een koper & verkoper... ben al vaak teleurgesteld...helaas..


D.



 


Als verkoper die al zoveel "in de zak gezet is" door zijn/haar kopers, zou je toch wel beter moeten weten hé? Enkel naïviteit brengt je tot zulke onwaarschijnlijke verhalen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord