annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

nusch_be
Community-lid

Een poosje gelden kocht ik 3 ticketten voor de K3 show van 13/11. Netjes betaald via Paypal en de ticketten ook enkele dagen later gekregen.
De verkoper vroeg naar feedback en ik heb geantwoord die te geven nadat ik zeker weet dat ik binnen kan met de ticketten, dus met andere woorden: dat het echte zijn.

Nu krijg ik zonet weer de vraag om feedback te geven omdat de verkoper niet aan zijn geld kan zolang ik geen feedback heb gegeven.
Klopt dit?

Mijn bedoeling was feedback te geven zaterdagavond of zondag, en ik zal het ook niet vroeger doen. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig als zijn/haar bewering klopt of niet...

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

Neen, dat klopt niet, feedback heeft helemaal niets te maken met de betaling. Ik zou wantrouwig worden als de verkoper aandringt op feedback, dus in ieder geval wachten todat je zeker weet dat de ticket's in orde zijn !



m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

Klopt wel.


Het geld op de paypal rekening blijft geblokkeerd tot er feedback is gegeven of tot 3 dagen na bewijs van levering door de verkoper.In dat geval moet de verkoper natuurlijk bewijzen dat de tickets aangetekend verzonden zijn.


Als je geen feedback geeft moet de verkoper een hele tijd wachten,om over zijn geld te beschikken,nl 21 dagen zonder dat er een klacht of geschil zijn gestart.



Dus als je de tickets op geldigheid hebt nagekeken,geef dan onmiddellijk feedback.



Het is misschien zelfs goed om weten dat je NA het geven van een pos. feedback toch nog een terugboeking via paypal kan vragen

-- Bewerkt door siemenpoes om 11 Nov 2010 11:12 CET
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

Oei sorry klopt dat wel ? Nog nooit van gehoord ?


Is dat alleen voor tickets ofzo, bij mij staat het geld altijd direct op mijn PP-account ?



m.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

Ik geloof dat dat alleen voor verkopers met lage feedbackscore is,minder dan 50.


Maar  van het aantal ben ik niet zeker.


Het bestaat zeker, maar niet voor ons MIK MAK.


Is zeker al 1 jaar in voege

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Paypal en feedback aan elkaar gelinkt??

nusch_be
Community-lid

Bedankt voor de reacties.



Het is inderdaad een starter, feedback was 0.



Ik denk wel dat het echte tickets zijn, maar ik heb in het ver verleden 1 keer slecht gevallen, en wil nu toch wachten met feedback geven tot na het aanvaarden van de tickets aan de ingang.



Hij zal wel nog 2 dagen kunnen wachten zeker...

Bericht 6 van 6
laatste antwoord