annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper vermenigvuldigt portkosten x 12 na aankoop

Euh... ja lieve mensen, u leest het goed.

Wanneer ik na aankoop overga naar de betaling via PayPal zie ik dat de portkosten voor het artikel er elf pootjes hebben bijgekregen onder de noemer 'verzekerde verzending'.

Ik vraag meteen om een rechtzetting van de factuur zeggend dat ik geen verzekerde verzending wens aangezien ik met PayPal ga betalen die zelf verzekering biedt en dat ik trouwens niet het budget heb voor dergelijke kosten.

De verkoper negeert mijn vraag om rechtzetting maar herhaalt het van de pot gerukte totaalbedrag en zegt erbij dat hij geen PayPal wil wegens geen meerwaarde en te duur voor hem.

Daarna volgt schaamteloos zijn rekeningnummer.

Ik ben er niet verder op ingegaan want een scheldpartij loert deze tijd snel om de hoek.

Onmogelijk om dergelijke praktijken bij ebay aan te geven voor er 10 dagen zijn verstreken.

Zij houden net zolang de boot af tot het probleem zichzelf heeft opgelost want ja, ondertussen heeft de verkoper zelf een geschil kunnen openen en terug sluiten en heeft hij het object laten verdwijnen.

Als je denkt dat je hier alles gezien hebt, dan begint het pas.

Ebay is niet meer wat het ooit was: een gezellige boel waar mensen hartelijk met elkaar omgingen.

Dat laatste heeft plaats gemaakt voor gegraai en oplichting. 

Er hangen donkere wolken boven dit medium. Spijtig. Winter is coming 😞

Vriendelijke groet aan allen 😉

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0