annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper vraagt extra voor verzending

Hallo,

Gisteren een 10" LP gekocht van een verkoper uit UK. 3720 transacties en 100% positieve feedback. De verzendkosten stonden als 2 GBP aangerekend. Ik heb na het winnen van het item direct betaald en kreeg nu juist de vraag of ik een supplement van 2 gbp wilde betalen voor verzending omdat hij een groter pakket moet opsturen en de kosten hoger uitvallen dan gedacht. Mag dit eigenlijk wel...?

Groeten
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Verkoper vraagt extra voor verzending

tjr0000
Community-lid
Tja, mag dit ?

Natuurlijk mag hij dit altijd vragen. Dat wil niet zeggen dat je ermee akkoord moet gaan. Het is bv mogelijk dat de verkoper niet zo goed op de hoogte was van de afmetingen die het pakje, samen met de verpakking, gehad zou hebben.

Als je de 2 pound te veel vind om bij te betalen, vraag dan de verkoper om de transactie te anuleren. Persoonlijk zou ik toch overwegen om die 2 pond bij te betalen als je die LP echt wil hebben. Je betaald waarschijnlijk met paypal dus is het risico beperkt.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Verkoper vraagt extra voor verzending

Op zich is dat het probleem niet, ware het niet dat die kerel al 19 internationaal verkoopt en de kosten heeft opgegeven in zijn advertentie.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Verkoper vraagt extra voor verzending

Kijk, mijn visie als verkoper: ik heb dit ook al eens voorgehad bij eigen verkopen en neem dan de fout maar voor eigen rekening.
Als koper had ik het omgekeerd ook al voor en als de verkoper me dan om die extra's vraagt, dan betaal ik die gewoon... iedereen kan zich al eens vergissen en wat is nu die 3 euro een discussie waard als het om een artikel gaat die je echt absoluut wil en zeer zeldzaam aangeboden wordt???


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 4
laatste antwoord