annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

articcynda
Community-lid

Beste mede-Ebayers,



Vorig weekend kocht ik van dezelfde verkoper 3 objecten, waarbij duidelijk vermeld staat in de aanbieding dat bij gecombineerde verzending kosten bespaard kunnen worden.



Bijgevolg stuurde ik dus een bericht naar die verkoper met de vraag om het totaalbedrag te laten weten voor verzending naar Vlaanderen. Die man (of vrouw?) heeft al voor elk individueel object een aanmaning tot betaling gestuurd, maar op mijn vraag voor het totaal verschuldigde bedrag blijft het oorverdovend stil...



Ik heb nu begrepen dat die verkoper mij een ticket "niet betalende koper" kan aansmeren, waardoor Ebay mijn account zou blokkeren. Echter, ik ben 100% ter goeder trouw, enkel de verkoper wil niet mee!



Wat is volgens jullie de beste stap die ik kan ondernemen?



Alvast bedankt,



ArticCynda

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

e-user2
Community-lid

Vooreerst antwoorden op de betwisting?

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Verkoper weigert totaalbedrag te geven


Beste mede-Ebayers,


 


Vorig weekend kocht ik van dezelfde verkoper 3 objecten, ...


 


Je laatste aankopen met dit account dateren van 8 en 9 september, da's dus al ietsje langer geleden dan afgelopen weekend hé?


Indien het met een ander account gebeurde, dan lijkt het me verstandiger met dit account nog eens te posten zodat we iets vlotter kunnen nagaan wat er eventueel voor dit probleem kan zorgen


 


Nu, de enige tip die nu kan gegeven worden, is inderdaad contact opnemen met de verkoper en ook in de geschillen reageren met de vraag naar gecombineerde zending en het daarbij horende tarief




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

articcynda
Community-lid

Bedankt voor de reactie, maar ik weet niet waar je die 8 en 9 september vandaan haalt. Volgens "Mijn eBay" gebeurde de aankoop op 2/10 en 3/10, wat volgens mijn kalender wel degelijk vorig weekend is:








































spares_immaculate



GBP 3,48





10 pack of M2.5 Nylon Plastic Full HEX Nuts



GBP 0,99
EUR 1,13


Nu kopen


U hebt het object gewonnen!


Niet verzonden


Geen feedback gegeven


Feedback niet ontvangen



10 pack of M2.5 Nylon Plastic Full HEX Nuts



GBP 0,99
EUR 1,13


Nu kopen


U hebt het object gewonnen!


Niet verzonden


Geen feedback gegeven


Feedback niet ontvangen



10 Nylon Plastic Screw Sets M2.5 Nut Washer & Bolt 25mm




Voorlopig heb ik nog niets zien passeren van disputen vanwege de verkoper, maar bij voorkeur zou ik het ook liever niet zo ver laten komen.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

zowiedot
Community-lid

Bespaar tot GBP 0,75 op verzendkosten wanneer u extra objecten koopt bij spares_immaculate die hiervoor in aanmerking komen


 


Er staat alleen niet bij welke artikels in aanmerking komen, de verkoper kan dus alle kanten op

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

Ik heb me gebaseerd op volgende lijst:


http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewBidItems&userid=articcynda&completed=1&all=0&rows=25&s...


 


Blijkbaar mocht ik "als hoogste bieder" niet aanvinken.


In dit geval kom ik uit op volgend lijstje:


http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewBidItems&userid=articcynda&completed=1&all=1&rows=25&s...


 


Weer iets bijgeleerd dus 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Verkoper weigert totaalbedrag te geven

articcynda
Community-lid

In die eerste lijst staan blijkbaar alleen de veilingen, geen directe aankopen. Voor onderdelen als schroeven en moeren heb ik nl. niet het geduld om te wachten tot een veiling afloopt.



Alsof de verkoper deze thread zou meelezen, heb ik net van hem het totaalbedrag ontvangen, en intussen is de betaling gebeurd. Het topic mag dus gesloten worden, en hierbij wil ik iedereen bedanken voor de adviezen.



Toch wel straf dat in tijden van zogezegde "economische crisis" sommige verkopers zo weinig inspanningen doen voor hun klanten. Als die kerel na afloop ook nog een e-mail durft te sturen met de vraag om 5 feedbacksterren op "communicatie" zoals dat tegenwoordig mode is, dan ga ik toch eens hartelijk lachen alvorens hem er één te geven.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord